مهر غیرقابل فروش اینتر روی دو بازیکن

اینتر در تلاش برای تمدید قرارداد با میلان اشکرینار و استفان دی فرای است.

مهر غیرقابل فروش اینتر روی دو بازیکن

زوج قلب خط دفاعی اینتر در فصل جاری نمایش درخشانی داشته اند و دفاع اینتر را به یکی از مستحکم ترین خط دفاعی های اروپا بدل کرده اند. گاتزا دلااسپورت مدعی شد تیم های لیگ برتری چون چلسی، آرسنال، منچستر یونایتد و منچسترسیتی خواهان جذب اشکرینار و دی فرای هستند، اما پاسخ اینتر به این پیشنهادات منفی بوده است.

 

 

قرارداد هر دوی این بازیکن در فصل تابستان سال 2023 به پایان خواهد رسید، اما مدیران اینتر به اشکریار و دی فرای پیشنهاد تمدید قرارداد داده و می خواهند برای مدتی طولانی نسبت به حفظ آنها اطمینان یابند. اشکرینار در سال 2017 با رقمی حدود 17.3 میلیون پوند از سمپدوریا خریداری شد. دی فرای نیز یک سال بعد و پس از اتمام قراردادش با لاتزیو، با انتقالی رایگان با باشگاه اینتر قرارداد امضا کرد.

 

به جز تیم های لیگ برتری، بارسلونا و رئال مادرید نیز شرایط خرید میلان اشکرینار را جویا شده اند و اخبار حاکی از پیشنهاد 70 میلیون یورویی این باشگاه ها برای خرید این مدافع جوان است، اما اینتر به هیچ وجه قصد فروش این مهره ارزشمند را نداشته و حاضر به مذاکره با تیم های خواهان نیز نبوده است. اینتر در حال حاضر با دریافت 24 گل دومین خط دفاعی قدرتمند سری آ بعد از لاتزیو را در اختیار دارد و عملکرد این زوج نقش مهمی در حصول این کارنامه داشته است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها