باشگاه استقلال را به خاطر یک میلیارد زیر قرض نمی‌بریم

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: باز هم می‌گویم به خاطر یک میلیارد تومان هرگز باشگاه را ۱۰ میلیارد زیر قرض نمی‌بریم.

باشگاه استقلال را به خاطر یک میلیارد زیر قرض نمی‌بریم

احمد سعادتمند، مدیرعامل باشگاه استقلال تهران درباره جلسه اش با خانواده زنده یاد منصور پورحیدری اظهار داشت: در روز‌های گذشته میزبان تعدادی از پیشکسوتان باشگاه  و امروز هم میزبان خانواده پورحیدری بودیم و خوشحالم  که با این عزیزان دیدار داشته ام و امیدوارم در کنار آن‌ها لحطات خوبی را برای باشگاه رقم بزنیم.

او افزود: از ۱۶ فروردین که مسئولیت مدیرعاملی استقلال را قبول کرده و به باشگاه آمدم، تلاش کردیم با نشست‌های کارشناسی و دقیق عزیزانی را که علاقه دارند به استقلال کمک کنند را شناسایی کنیم. باز هم می‌گویم به خاطر یک میلیارد تومان هرگز باشگاه را ۱۰ میلیارد زیر قرض نمی‌بریم.

سعادتمند خاطرنشان کرد: چون باشگاه استقلال بزرگ است مدیون این یک یا ۲ میلیارد نخواهیم بود و در تلاش هستیم از کسانی که صادقانه استقلال را دوست دارند این مبلغ را جذب کنیم. کسانی که امتیازاتی به باشگاه بدهند در این بخش به ما کمک خواهند کرد. سعی می‌کنیم تا ۲ هفته آینده این مساله را حل کنیم و این نوید را می‌دهم که با تمام توان و کمک پیشکسوتان و هواداران بتوانیم نتایج خوبی در شان استقلال کسب کنیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پایان خصوص اینکه مطالبات بازیکنان را چه زمانی پرداخت می‌کند، گفت: در این ۲ هفته فقط یک بار مصاحبه کردم و امروز هم قصد مصاحبه ندارم. به احترام شما پایین آمدم، اما چیزی که قبلا گفتیم سعی می‌کنیم اجرایی کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها