در حال مرگ بودم ولی بارسا من را زنده کرد

روشتو رچبر اسطوره فوتبال ترکیه یک بار دیگر به قدردانی از بارسلونا پرداخت و نقش حمایت این باشگاه در دوران مبارزه اش با کرونا را بسیار مهم توصیف کرد.

در حال مرگ بودم ولی بارسا من را زنده کرد

روشتو رچبر سنگربان سابق فنرباغچه، بارسا، بشکیکتاش و تیم ملی ترکیه، پس از دو هفته مبارزه سخت با بیماری کرونا چند روز پیش از بیمارستان مرخص شد و حالا در خانه دوران ریکاوری خود را پشت سر می گذارد. برای مقطعی وضعیت او رو به وخامت گذاشته بود اما خوشبختانه توانست سلامتی خود را بازیابد.

در دوران مبارزه او با کرونا، باشگاه بارسلونا پیوسته جویای حال او بود و به او و خانواده اش دلگرمی می داد.

روشتو پس از بهبودی و در مصاحبه با آاس گفت:« وقتی روی تحت بیمارستان بودم و در حال جنگ برای مرگ و زندگی، باشگاه بارسلونا به من دلگرمی می داد. کارلس ناوال و چمی پیغام جوزپ بارتومئو رئیس باشگاه را به من انتقال دادند و همواره وضعیت من را پیگیری می کردند. در شرایطی که شما مرگ را به چشمان خود می بینید، همین کار به ظاهر کوچک می تواند روحیه شما را عوض کند. من در حال مرگ بودم ولی بارسلونا به من جان دوباره داد. من بی نهایت قدردان بارسلونا هستم و هرگز این حرکت شان را فراموش نخواهم کرد. سپاس بی نهایت از بارسلونا و به خصوص رئیس بارتومئو.»

روشتو فصل 04-2003 برای بارسا سه بار به میدان رفت ولی خیلی زود به فنرباغچه برگشت. روشتو در مورد تجربه حضورش در بارسا گفت:« فصل بی نظیری برای من و خانواده ام بود. افتخار می کنم که روزی پیراهن بارسا را به تن کردم. باشگاهی که مثل یک خانواده بزرگ برای من است. واقعا تجربه بی همتایی بود و هرگز فراموشش نخواهم کرد. در بارسا جز خوبی از کسی ندیدم و هرگز نمی توانم بگویم که تجربه بدی برای من بود.»

 
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها