واکنش دلیخت به اظهارنظر اخیر دیونگ

مدافع میانی هلندی تیم فوتبال یوونتوس به اظهارنظر اخیر هم‌تیمی سابقش در آژاکس راجع به حضور احتمالی او در بارسلونا پاسخ داد.

واکنش دلیخت به اظهارنظر اخیر دیونگ

ماتیس دلیخت، مدافع میانی هلندی تیم فوتبال یوونتوس تأکید کرد که از پیوستن به این تیم راضی است و می‌خواهد برای مدتی طولانی به دوران بازیگری خود در این تیم ادامه دهد.

اخیراً فرنکی دیونگ، هافبک هلندی تیم فوتبال بارسلونا در مصاحبه‌ای گفته بود؛ اینکه هم‌‌تیمی سابقش ماتیس دلیخت به یوونتوس پیوست، دلیل نمی‌شود که او در آینده به وی در نوکمپ ملحق نشود.

دلیخت 20 ساله اما با تأکید بر اینکه می‌‌خواهد سال‌های سال در یوونتوس به کارش ادامه دهد، خیال هواداران بانوی پیر را آسوده کرد. او که در این فصل 17 بازی برای یوونتوس انجام داده و به سبب برخی اشتباهات تأثیرگذار بسیار تحت فشار بوده به شبکه تلویزیونی باشگاه گفت: تمایل یوونتوس برای جذب من مایه افتخار بود. من همیشه یووه را دوست داشته‌ام و پوشیدن پیراهن این تیم برایم مایه مباهات است. بازی در یوونتوس چالشی بزرگ است. تورین شهری کاملاً متفاوت با آمستردام است. من مکان‌های جالب فراوانی را دیده‌ام اما امیدوارم که برای مدتی بسیار طولانی اینجا بمانم.

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها