جدایی سوارز از بارسلونا قوت گرفت

احتمال جدایی لوئیس سوارز از تیم بارسلونا قوت گرفت و احتمال دارد این بازیکن به لیگ کشورش برگردد.

سباستین آبرئو بازیکن پیشکسوت تیم ملی فوتبال اروگوئه که سال گذشته به عنوان سرمربی تیم فوتبال ناسیونال اروگوئه انتخاب شد، قصد دارد تا لوئیس سوارز ستاره اروگوئه‌ای تیم فوتبال بارسلونا را به کشورش برگرداند.

آبرئو اواخر فصل گذشته جانشین آلوارو گوتیرز سرمربی پیشین تیم ناسیونال شد. او از همان زمان تلاش‌های خود را برای جذب لوئیس سوارز شروع کرد. تیم فوتبال ناسیونال تیمی است که سوارز فوتبالش را از آن جا آغاز کرده است.

آبرئو ادعا کرده است که پیشنهاد بازگشت سوارز را به تیم ناسیونال داده است و سوارز در پاسخ به او گفته است که اگر شما به عنوان سرمربی تیم باشید من تمایل دارم که به تیم شما بپیوندم، اما در این خصوص باید با خانواده ام هم صحبت کنم.

سباستین آبرئو بین سال‌های ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۲ به همراه سوارز در تیم ملی اروگوئه بازی کرده است. این ۲ فوتبالیست در جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقا جنوبی توانستند در تیم ملی اروگوئه عنوان چهارمی جهان را کسب کنند.

با توجه به مصدومیت‌های اخیر سوارز در تیم بارسلونا و خرید احتمالی مارتینز مهاجم جوان تیم فوتبال اینتر میلان در نقل و انتقالات تابستانی، بعید نیست سوارز به تیم سابقش برگردد و بخواهد دوران حرفه‌ای فوتبال خود را در کشورش تمام کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها