لطیفی: دلال‌ها در قرارداد شفر و براندائو نقش داشتند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: با فسادی که در فوتبال وجود دارد مطمئن هستم در قرارداد شفر و براندائو دلال‌ها نقش داشتند.

لطیفی: دلال‌ها در قرارداد شفر و براندائو نقش داشتند

علی لطیفی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال  درباره وضعیت فعلی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: مشکل اصلی استقلال سوء مدیریت است. همین مدیریت ضعیف باعث شد تیم استقلال وارد بحران شود.

لطیفی: تمام قرارداد‌های اخیر استقلال ترکمنچای است/ برانکو مربی تیم ملی می‌شود

لطیفی تصریح کرد: باور کردنی نیست مربی تیمی که در صدر جدول است به این شکل عجیب و غریب از تیم برود.

او با بیان اینکه مجموعه مدیریت باشگاه استقلال مشکل دارد نه یک نفر خاص تصریح کرد: من همیشه با احترام صحبت می‌کنم، اما حقیقت را نمی‌توانم کتمان کنم. اینجا تنها قشری که ضرر می‌کند هوادار استقلال است. در واقع فتحی یک مهره از سوء مدیریتی غلط در ورزش ایران است.

تمام قرارداد‌های باشگاه استقلال ترکمنچای است

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به اینکه تمام قرارداد‌ها به نفع مربیان و بازیکنان است گفت: اگر قرارداد استراماچونی حرفه‌ای بسته می‌شد هرگز این اتفاق‌ها نمی‌افتاد.

لطیفی با تاکید بر اینکه مجموعه مدیریت استقلال در بستن قرارداد‌ مشکل دارد تصریح کرد: قرارداد‌ تیام، جباروف، پاتوسی و شفر بسیار مبتدیانه بسته شده بود. در این قرارداد‌ها همه چیز به نفع مربیان و بازیکنان بود.


بیشتر بخوانید: پنجعلی: نباید از تیم امید انتظار نابجا داشته باشیم/ وقتی که نزدیک به المپیک می‌شویم یاد تیم امید می‌افتیم


پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: من از طرفداران سر سخت استراماچونی هستم و از اولین کسانی بودم که از او حمایت کردم، اما چرا این اتفاق افتاد؟ مگر مدیران استقلال از وضعیت مملکت خبر نداشتند. چرا قرارداد‌ بهتری نبستند.

لطیفی: تمام قرارداد‌های اخیر استقلال ترکمنچای است/ برانکو مربی تیم ملی می‌شود

لطیفی گفت: شفر زمانی که به فوتبال ما آمد که به پایان دوران مربیگریش رسیده و استراماچونی هم بیرون مانده بود. آن‌ها که گواردیولا نیستن چرا باید با این افراد این قرارداد‌ها بسته می‌شد.

او افزود :تعداد کمی از مدیران در بستن قرارداد‌ها ماهر هستند و خیلی از آن‌ها آگاهی لازم را ندارند.

فساد گسترده‌ای در فوتبال ایران است

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: مهم‌ترین مشکل، فساد در فوتبال این است. مدیران پول بیت المال را خرج می‌کنند و دلشان برای آن نمی‌سوزد. این در حالی است که در باشگاه‌های خصوصی چنین وضعیتی نیست.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: با بازیکنی که ۵۰ هزار دلار قیمت دارد در فوتبال ما ۵۰۰ هزار دلار قرارداد‌ می‌بندد. بقیه این پول دست دلال است.

لطیفی تصریح کرد: من یقین دارم در قرارداد شفر سرمربی اسبق استقلال یا حتی قراداد جونیور براندائو بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس هم دلالان نقش داشتند. دلایل اصلی این اتفاق‌ها ناآگاهی مدیران است.

لطیفی: تمام قرارداد‌های اخیر استقلال ترکمنچای است/ برانکو مربی تیم ملی می‌شود

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: وزارت ورزش چرا پاسخگو نیست؟ وزارت ورزش وقتی مدیری را در سمتی قرار می‌دهد باید از آن مدیر درباره عملکردش سوال کند.

لطیفی بیان کرد: چرا وزارت ورزش بابت پول‌های کلانی که خرج می‌شود مدیران را وادار به پاسخگویی نمی‌کند و نمی‌پرسد که این پول چرا و چگونه خرج شد؟ برخی مدیران دلشان برای این پول‌ها نمی‌سوزد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه چرا برخی مدیران پاسخگو نیستند افزود: البته این را باید گفت که مدیران سالم هستند، اما آنها افرادی را انتخاب می‌کنند که سالم نیستند و دنبال منافع خودشان هستند.

عاقبت استقلال و استراماچونی مثل فیلم سینمایی با انتهای باز است

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره عاقبت استرماجونی و استقلال گفت: هر شخص تحلیل خاص خود را دارد و نمی‌شود گفت چه می‌شود.

لطیفی با بیان اینکه این روز‌های استقلال مثل فیلم‌های سینمای با انتهای باز است و هیچکس نمی‌تواند آن را تحلیل کند افزود: امیدوارم هر اتفاقی می‌افتد به نفع استقلال باشد و این تیم به شرایط آرمانی برگردد.

قطعا برانکو مربی تیم ملی می‌شود

پیشکسوت فوتبال استقلال نیمکت تیم ملی فوتبال کشورمان در بازی‌ها انتخابی جام‌جهانی گفت: با توجه به اینکه تیم ملی ۴ بازی در ورزشگاه آزادی دارد قطعا به جام جهانی صعود می‌کنیم. برانکو مربی خارجی - ایرانی است و از اون دست مربیانی است که فوتبال ایران را خوب می‌شناسد. اگر فدراسیون فوتبال بخواهند مربی داخلی انتخاب کند علی دایی بهترین گزینه است، اما قطعا برانکو را انتخاب می‌کند.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها