الان سپاهانی ام ولی از بچگی به ورزشگاه می رفتم و پرسپولیس را تشویق می کردم! + عکس

چپ پای تند و تیز تیم آوس پرتغال صحبتهای جالبی را درباره گذشته و آینده اش انجام داد .

 یکی از انتقال‌هایی که طی سالیان اخیر قرار بود به پرسپولیس انجام شود و حتی به طور جدی درباره آن بحث شده بود، به جابه‌جایی مهرداد محمدی از راه‌آهن تهران به جمع سرخ‌پوشان برمی‌گشت، اما در نهایت چنین اتفاقی رخ نداد و این مهاجم به سپاهان پیوست که اکنون محمدی درباره رفتن‌اش به اصفهان توضیحاتی ارائه کرد.

مهرداد محمدی در گفت‌وگوی زنده با اینستاگرام "ورزش سه" درباره اینکه سال‌ها قبل برای تماشای بازی‌های پرسپولیس به ورزشگاه آزادی می‌رفت، اظهار کرد: ۱۰۰ درصد به استادیوم می‌رفتم و بازی‌های پرسپولیس را تماشا می‌کردم. آن بالا(بین تماشاگران) بودم و با بچه‌‌ها پرسپولیس را تشویق می‌کردیم، اما لیدر نبودم.

او درباره بحث حضورش در پرسپولیس که قبل از انتقال‌اش به سپاهان مطرح شده بود، ابراز کرد: آن مقطع خیلی بحث بود که به پرسپولیس بیایم و حتی کارهای انتقال هم در حال نهایی شدن بود، اما به یکباره پرسپولیس سراغ یک بازیکن دیگر رفت و دیگر حتی به من زنگ هم نزدند. من هم به سپاهان رفتم و خدا را شکر می‌کنم که به این تیم خوب رفتم و واقعا برای من ایده‌آل بود.

ملی پوش ایرانی آوس پرتغال اضافه کرد: بعد از رفتن به سپاهان، فهمیدم که هر بازیکنی باید تجربه حضور در این باشگاه را به دست بیاورد چون واقعا تیم بزرگی است، امکانات فوق‌العاده‌ای دارد. سه سال در سپاهان بودم، اما هیچ بدی از مردم اصفهان، تماشاگران و مدیران باشگاه ندیدم و هر چیزی از سپاهان بگویم، کم گفتم. الان هم تیم مورد علاقه‌ام سپاهان است و آرزوی موفقیت برای آنها را دارم.

«اگر می‌خواستی یک اسم و فامیل دیگر برای خودت انتخاب کنی، چه چیزی بود؟» محمدی در پاسخ به این سوال عنوان کرد: همین مهرداد محمدی خیلی خوب است. البته امیرخان(قلعه‌نویی) آن اوایل فوتبالم به من گفت به تو می‌خورد که اسمت «مصیب» باشد و انگار «مهرداد» اسم فرهنگی تو است(با خنده).

او درمورد اینکه علاقه دارد کدام بازیکن کنار او بازی کند، گفت: خیلی دوست داشتم در کنار علی آقا کریمی بازی کنم چون بازیکنی است که واقعا در بازی‌ها کار را درمی‌آورد و پاس‌های هُلو می‌داد! یکی، دو نفر را دریبل می‌زد و پاس می‌داد. خیلی خوب است که علی آقا کریمی خیلی خوب است کنار یک مهاجم باشد.

محمدی در پاسخ به این سئوال که در دوران قرنطینه به چه کاری مشغول است، گفت:شروین رفیقم اینجاست و از نقی تا نقی (سریال پایتخت)کال آو دیوتی بازی می کنیم که بازی خیلی خفنی است!


او همچنین اعلام کرد در شرف ازدواج است و با همسر آینده اش نامزد کرده ؛ کسی که قرار است در بازیهای کامپیوتری پایه و کنارش باشد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها