دلگرمی فرانکو باره‌سی به هواداران میلان

فرانکو باره‌سی، اسطوره باشگاه میلان، با انتشار نامه ای، به هواداران این باشگاه اطمینان داد که روسونری بار دیگر به باشگاهی بزرگ تبدیل خواهد شد.

 باره‌سی بین سال های 1978 تا 1997 برای میلان بیش از 700 بازی انجام داد و با این تیم 6 قهرمانی در سری آ و سه قهرمانی در اروپا به دست آورد.  

اما در چند فصل اخیر، میلان شرایط خوبی نداشته و حضور مالکان مختلف هم نتوانست این تیم را به روزهای خوبش برگرداند. در چنین شرایطی، باره‌سی با انتشار نامه‌ای، به طرفداران روسونری قول داد که این تیم به روزهای خوبش باز خواهد گشت.

او نوشت:" دوستان عزیزم، احساس می کنم نیاز دارم که در شرایط فعلی، بعضی از مسائل را با شما در میان بگذارم. همه ما با شرایطی جدیدی روبرو هستیم که ما را از زندگی روزانه محروم کرده است. در طول این مدت که باید در خانه بمانیم، بیایید احساسات مان را تقویت کنیم؛ بیایید در ساختن دنیایی بهتر برای نسل آینده سهیم باشیم.

 

 

من به یاد آنهایی هستم که در خط مقدم مبارزه با بیماری هستند؛ آنهایی که زندگی شان را به خطر انداخته اند تا دیگران را نجات بدهند. در این روزها، من دیدم که خیلی ها رنج کشیدند و خیلی ها قهرمانانه رفتار کردند و در این قهرمانی ها، امیدواری وجود دارد.

همه ما در این مبارزه درگیر هستیم و متعهد هستیم که از باارزش ترین چیزها مراقبت کنیم؛ از سلامتی مان و سلامت نزدیک ترین و عزیزترین های مان. ما همچنین با چالش های مهمی روبرو هستیم. ما نیاز به فردگرایی نداریم. ما باید یک تیم باشیم، نه تنها درون زمین زیرا همه ما نقش هایی داریم که انتظارات و مسئولیت ها را می سازد.

افراد، قلب فعالیت های کمپانی ها هستند و من مطمئنم که به لطف کار با کیفیت همگی و با احترام و اعتماد، ارزش هایی که من همیشه به آنها باور داشته‌ام، ما موفق خواهیم شد که بار دیگر این باشگاه را به اوج برگردانیم. دوستدار همه شما، فرانکو."

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها