سر قولم هستم و ستاره سوم را با استقلال می‌گیرم

سرپرست مستعفی استقلال گفت: خدا را شکر با حمایت‌ها و دعا‌های دوستان توانستم کرونا را شکست دهم و آن را با کله به سقف بزنم.

علی فتح الله زاده مدیرعامل اسبق استقلال در خصوص ابتلا به کرونا گفت: مدتی بود که دچار این بیماری بودم، اما آن را با کله به سقف زدم و روز به روز بهتر می‌شوم، اما حقیقت این است که کرونا را باید با همدلی و ماندن در خانه شکست دهیم، زیرا در غیر این صورت نمی‌توانیم آن را کنترل کنیم.

فنح الله زاده در ادامه گفت: برخی از جوانان بیرون می‌روند و ممکن است در صورت ابتلا به کرونا آن را شکست دهند، اما جوانان باید بدانند در صورتی که به این بیماری مبتلا شوند ممکن است آن را به برخی از افراد خانواده خود انتقال دهند و پدر و مادر‌های سن و سال دار شاید نتوانند از پس این بیماری بربیایند و شما یک عمر عداب وجدان می‌گیرید. اگر همه ما ۱۵ روز در خانه بنشینیم می‌توانیم کرونا را مهار کنیم.

فتح الله زاده در خصوص استعفا از سرپرستی استقلال گفت: همه می‌دانند که من عاشق استقلال هستم و موفقیت‌هایی که در دوران من به دست آمده، حاصل کار من نبوده و خیلی‌های دیگر به ویژه هواداران در این موفقیت‌ها دخیل بودند. من با حمایت هواداران به استقلال بازگشتم و استقلال را خانه خودم می‌دانم، اما متاسفانه دکتر به من گفت یک ماه باید استراحت مطلق داشته باشم، زیرا قبل از ابتلا به ویروس، به ذات الریه مبتلا شدم و آنفولانزا گرفتم. در حال حاضر هم در یک اتاق قرنطینه هستم و ۱۹ روز است که از اتاق خارج نشدم.

او در پاسخ به این سوال که آیا استعفایش پذیرفته شده و دیگر قصد بازگشت به استقلال را ندارد گفت: دومین ستاره آسیا را به هواداران دادم و قول ستاره سوم را هم دادم و سر قولم هستم، اما از آن جایی که ممکن بود بیماری من طولانی شود و استقلال ضربه بخورد، از سمتم استعفا دادم و از وزیر خواهش کردم با استعفای من موافقت کند تا هر چه زودتر مدیرعامل جدید معرفی شود. اگر روزی قسمت شد به استقلال برگردم تمام تلاشم را می‌کنم تا ستاره سوم را بگیریم.

فتح الله زاده درباره تعطیلی لیگ برتر و نتیجه مسابقات گفت: فیفا در این زمینه ابلاغیه‌هایی داشته و AFC هم در حال بررسی گزینه‌ها است. یکی از راه‌ها این بود که مرحله بعدی مسابقات به صورت متمرکز در دوبی برگزار شود و هنوز در این زمینه به اجماع نرسیدند. امیدوارم لیگ را امسال تمام کنم، زیرا سلامت بازیکنان از همه چیز مهم‌تر است. در غیر این صورت می‌توانیم ۳ تیم بالای جدول را انتخاب کنیم تا بدون حضور هواداران با یکدیگر بازی کنند و قهرمان مشخص شود.

فتح الله زاده در پاسخ به این سوال که آیا از بازیکنان استقلال کسی به این ویروس آلوده شده گفت: خوشبختانه تمام بازیکنان سلامت هستند و از آن‌ها مراقبت ویژه‌ای می‌شود. البته دکتر ستوده که یکی از بهترین‌ها است کرونا گرفته و با دعای خیر مردم بهبود یافته است. خلیل زاده هم به این بیماری مبتلا شده، اما حال او هم مساعد است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها