پیام دیوید بکام و خانواده‌اش برای مبارزه با کرونا+ عکس

خانواده دیوید بکام که برای تماشای اولین دیدار تیم او اینتر میامی در لیگ MLS دعوت شده بودند به دلیل شیوع ویروس کرونا به عکس گرفتن در ورزشگاه خالی اکتفا کردند.

دیوید بکام خانواده خود شامل چهار فرزندش، همسرش ویکتوریا بکام و پدر و مادر همسرش را برای تماشای اولین دیدار تیم او اینتر میامی در فصل جدید لیگ MLS آمریکا دعوت کرده بود، دیداری که قرار بود روز شنبه در  مقابل تیم سابق بکام، لس‌آنجلس گلکسی برگزار شود. ولی با تعویق سی روزه مسابقات این لیگ به دلیل شیوع ویروس کرونا در آمریکا، خانواده دیوید بکام نتوانستند شاهد این بازی باشند و به جای آن وارد استادیوم تازه‌ساز میامی سی‌اف شده و در ورزشگاه خالی از تماشاچی عکس یادگاری گرفتند.

ویکتوریا بکام همسر دیوید با انتشار عکسهای خانواده‌اش در ورزشگاه تازه‌ساز میامی سی‌اف در پستی درباره اهمیت خانواده و سلامت خانواده در زمان اپیدمی جهانی کرونا نوشت:" من و خانواده‌ام برای شروع به کار تیم دیوید، اینتر میامی، اینجا در فلوریدا و در شهر میامی هستیم. در چنین روزهایی مهم این است که در کنار عزیزان‌تان باشید و از هم حمایت کنید. بیایید به متخصصین گوش بدهیم و سالم بمانیم".

دیوید بکام هم با انتشار عکسهایش در کنار خانواده خود در این استادیوم، در اینستاگرام نوشت:" در چنین روزهایی است که همه ما به یاد چیزهایی می‌افتیم که در زندگی‌مان واقعا مهم هستند. سلامت‌مان، عزیزان‌مان و کسانی که به حمایت ما نیاز دارند. در چنین مواقعی ورزش در درجه دوم اهمیت قرار می‌گیرد. همه ما باید به توصیه‌های متخصصین گوش داده و درست رفتار کنیم. سالم باشید و مراقب خودتان و خانواده‌هایتان باشید".

سه پسر دیوید بکام، بروکلین، رومئو و کروز روی چمن ورزشگاه حاضر شده و برای تست زمین چمن به همراه پدرشان فوتبال بازی کردند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها