کمک ۱ میلیون یورویی ستاره دنیای تنیس برای مقابله با کرونار

نواک جوکوویچ تنیس باز معروف صربستانی برای مقابله با ویروس کرونا مبلغ ۱ میلیون یورو به بیمارستان‌های کشورش اهدا کرد.

درحالی که تمام مردم دنیا در حال مبارزه با ویروس کرونا هستند برخی از ورزشکاران برای کمک به مقابله با این ویروس کمک‌های مالی می‌کنند. نواک جکوویچ تینسور مطرح دنیا هم از این قاعده مستثنا نبوده و به همراه همسرش کمک ۱ میلیون یورویی به بیمارستان‌های کشور صربستان اهدا کرده اند.

جوکوویچ در یک کنفرانس ویدئویی اظهار کرد: از تمام کادر پزشکی کشور صربستان و تمامی پزشکان دنیا که برای مقابله با ویروس کرونا تلاش می‌کنند سپاسگزارم. کمک مالی من قرار است به منظور خرید دستگاه‌های تهویه مطبوع و سایر تجهیزات پزشکی استفاده شود.

او ادامه داد: متاسفانه هر روز تعداد بیشتری از مردم به این بیماری مبتلا می‌شوند. ترس و وحشت زیادی وجود دارد و من این موضوع را درک می‌کنم. من و خانواده ام سعی می‌کنیم با انرژی مثبت و روحیه بالا به مقابله با این ویروس برویم.

رقابت‌های بین المللی تنیس تا تاریخ ۷ ژوئن به حالت تعلیق در آمده است.

در کشور صربستان تا کنون ۵۲۸ نفر به ویروس کرونا مبتلا شده اند و ۸ نفر هم جان خود را در اثر این بیماری از دست داده اند. این کشور وضعیت نسبتا بهتری از کشور‌های پیشرفته اروپایی دارد.

پیش از جوکوویچ، راجر فدرر تنیس باز مطرح سوئیسی هم مبلغ یک میلیون فرانک سوئیس به مردم کشورش اهدا کرده بود. رافائل نادال تنیس باز معروف اسپانیایی هم از مردم برای جمع آوری کمک ۱۱ میلیون یورویی کمک خواسته بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها