بررسی حقوق ۱۰ فوتبالیست پر درآمد دنیا

ستاره‌های دنیای فوتبال درآمد‌های هنگفتی را از این ورزش دارند.

ورزش فوتبال یکی از پر درآمد‌ترین ورزش‌های دنیا است. بسیاری از افراد از این ورزش به ثروت‌های کلانی دست یافته اند. در ادامه گزارش می‌خواهیم میزان دستمزد ۱۰ فوتبالیست پر درآمد دنیا را در سال گذشته بررسی کنیم.

بررسی حقوق ۱۰ فوتبالیست پر درآمد دنیا

مسی پر درآمد‌ترین فوتبالیست دنیا است

لیونل مسی ستاره آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا با درآمدی به ارزش ۱۲۰ میلیون پوند بالاتر از ستاره‌های دیگر در صدر جدول پر درآمد‌ترین‌ها ایستاده است. این مبلغ حدودا معادل ۲۲۸۰ میلیارد تومان می‌شود. البته این ستاره آرژانتینی در هر فصل عملکرد خیره کننده‌ای برای آبی اناری دارد و مسئولان بارسلونا حاضر به پرداخت هر مبلغی برای حفظ این بازیکن هستند.

کریستیانو رونالدو ستاره تیم ملی فوتبال پرتغال و تیم یوونتوس با درآمد ۱۰۹ میلیون پوندی در رده دوم پر درآمد‌ترین بازیکنان فوتبال قرار دارد. این مبلغ حدودا معادل ۲۰۷۰ میلیارد تومان است. این بازیکن ۵ مرتبه توانسته جایزه بهترین فوتبالیست سال را از آن خود کند و چنین درآمدی برای او دور از ذهن نیست.

نیمار جونیور بازیکن برزیلی خوش تکنیک تیم فوتبال پاری سن ژرمن در رده سوم پر درآمد‌ترین بازیکنان فوتبال قرار دارد. درآمد این بازیکن در سال گذشته ۸۷ میلیون پوند بوده که معادل ۱۶۵۰ میلیارد تومان است. این بازیکن بسیاری از بازی‌های پاریسی‌ها را به دلیل مصدومیت از دست داده و شرایط خوبی در این تیم ندارد. شنیده‌ها حاکی از این است که فصل آینده این ستاره برزیلی به تیم بارسلونا باز می‌گردد.

گرت بیل مهاجم ولزی تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا در رده چهارم جدول قرار گرفته است. درآمد این بازیکن ۳۵ میلیون و ۴۵۰ هزار پوند بوده است. این مبلغ حدودا معادل ۶۷۳ میلیارد تومان است. البته این بازیکن از حضور خود در تیم کهکشانی‌ها رضایت ندارد و اختلافات زیادی با زیدان سرمربی این تیم دارد.

آنتوان گریزمان مهاجم ۲۹ ساله تیم فوتبال بارسلونا با درآمد ۳۵ میلیون و ۲۵۰ هزار پوندی در رده پنجم جدول پر درآمد‌ترین بازیکنان فوتبال قرار گرفته است. درآمد او حدودا معادل ۶۷۰ میلیارد تومان است. این بازیکن فرانسوی در ابتدای این فصل به آبی اناری پوشان پیوست و به آرزوی خود برای هم بازی شدن با لیونل مسی رسید.
البته عملکرد او برای کاتالان‌ها به اندازه قیمت گرانش نبوده است. او در ۳۷ بازی برای تیم بارسلونا به میدان رفته که توانسته آمار ۱۴ گل و ۴ پاس منجر به گل را برای خود ثبت کند.

ادن هازارد ستاره بلژیکی تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا که با سر و صدا‌های فراوان به کهکشانی‌ها پیوست و قرار بود جای خالی کریستیانو رونالدو را در این تیم پر کند در رده ششم این جدول ایستاده است. درآمد او ۳۲ میلیون و ۶۰ هزار پوند بوده است که معادل ۶۰۹ میلیارد تومان می‌شود. او فصل کابوس باری را پشت سر گذاشته و بسیاری از بازی‌های تیم رئال مادرید را به علت مصدومیت از دست داده است.

سرمایه گذاری کلان ژاپنی‌ها در فوتبال

آندرس اینیستا بازیکن کهنه کار تیم ملی اسپانیا که گل پیروزی بخش ماتادور‌ها را در فینال جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی به ثمر رساند در این فصل با قراردادی گران قیمت راهی لیگ فوتبال ژاپن شد. او در این فصل با درآمدی معادل ۳۱ میلیون و ۱۴۰ هزار پوند هفتمین فوتبالیست پر درآمد دنیا بوده است. این بازیکن حدودا ۵۹۲ میلیارد تومان از ژاپنی‌ها پول گرفته است.
این بازیکن ۳۶ ساله اکنون در تیم فوتبال ویسل کوبه ژاپن بازی می‌کند. به نظر می‌رسد ژاپنی‌ها می‌خواهند مسیری که قطری‌ها با ژاوی پیش رفتند و به قهرمانی در جام ملت‌های آسیا رسیدند را آن‌ها با دیگر ستاره بارسلونا طی کنند.

رحیم استرلینگ بازیکن تیم فوتبال منچستر سیتی انگلیس با درآمد ۳۰ میلیون و ۹۶۰ هزار پوندی هشتمین فوتبالیست پر درآمد دنیا است. او حدودا درآمدی معادل ۵۸۸ میلیارد تومان دارد. او در این فصل برای سیتیزن‌ها خوش درخشیده و توانسته در ۳۹ بازی که برای این تیم به میدان رفته ۲۰ گل به ثمر برساند و ۷ پاس منجر به گل بدهد.

رابرت لواندوفسکی مهاجم گل زن تیم فوتبال بایرن مونیخ هم در این فصل درآمدی به ارزش ۲۶ میلیون و ۵۶۰ هزار پوند داشته است. این مبلغ حدودا معادل ۵۰۴ میلیارد تومان است. موتور گلزنی باواریایی‌ها در ۳۳ بازی که در این فصل برای این تیم به میدان رفته توانسته ۳۹ گل به ثمر برساند. او آمار ۷ پاس منجر به گل هم برای خود ثبت کرده است.

دهمین فوتبالیست پر درآمد دنیا کیلیان امباپه پدیده فوتبال دنیا است. این ستاره فرانسوی در این فصل درآمد ۲۴ میلیون و ۷۳۰ هزار یورو درآمد داشته است. این مبلغ حدودا معادل ۴۷۰ میلیارد تومان است. عملکرد این ستاره تیم فوتبال پاری سن ژرمن به قدری خیره کننده بود که کریستیانو رونالدو برنده ۵ توپ طلا و ستاره تیم یوونتوس درباره او گفت: امباپه بهترین بازیکن حال حاضر و ستاره آینده دار دنیای فوتبال است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها