ادعای جنجالی گزارشگر مشهور دربارۀ عادل فردوسی‌پور

مجری مشهور و پرحاشیۀ فوتبال ایران نظری بسیار متفاوت نسبت به سایر افراد دربارۀ عادل فردوسی‌پور دارد.

 علیرضا علیفر خالق گزارش‌های جنجالی نظیر حضور سیدجلال حسینی در لوانته و ...، بر این باور است که در ماجرای حذف عادل فردوسی‌پور از صداوسیما، خود این شخص مقصر است و باید به در خواست مدیران خود چشم می‌گفته است.

علیفر در این باره اظهار داشت: عادل فردوسی‌پور رفیق و همکار 25 ساله من است. بنده، عادل فردوسی‌پور و جواد خیابانی از تاسیس شبکه 3 سیما حضور داشتیم. بارها در مصاحبه‌هایم گفته‌ام و معتقدم که به نظر مدیرانم باید احترام بگذارم و نه تنها من بلکه هر کسی در هر حرفه‌ای باید به نظر مدیران و تصمیم مدیران خودش احترام بگذارد و درواقع تابع نظر مدیران خودش باشد و غیر از این باشد که سنگ روی سنگ بند نمی‌شود. مدیری که در یک کاری حضور دارد، اختیار تام دارد و این حق را دارد در مورد پرسنل تحت امر خودش تصمیم‌گیری کند چون او هم باید به مدیر خودش پاسخگو باشد.

همه اتفاق‌ها و تصمیم‌ها برای هرکسی یکجور نیست و ممکن است به یکی برای کاری که انجام می‌دهد پاداش بدهند یا یکی را برای خطایی که مرتکب می‌شود جریمه کنند و ممکن است این جریمه کم و یا زیاد باشد. هر کسی در هر جایی و نه فقط در ایران باید تابع نظر مدیرش باشد و به نظر و تصمیم مدیرش احترام بگذارد. عادل فردوسی‌پور همکار و دوست عزیز بنده است و من خیلی دوستش دارم ولی معتقدم که اشتباه کرد. وقتی مدیری آمده در شبکه 3 و تصمیم می‌گیرد که برنامه 90 نباید پخش شود، ما نمی‌توانیم از ایشان توضیح بخواهیم که شما چرا نمی‌خواهی برنامه 90 پخش شود.

فردوسی‌پور 20 سال تهیه‌کننده و مجری برنامه 90 بوده و در کارش هم خیلی موفق بوده ولی الان مدیری آمده و تصمیم گرفته که برنامه 90 نباشد و ایشان هم باید بگوید چشم این نظر شماست و قابل احترام است. اگر عادل فردوسی‌پور عجله نمی‌کرد گزارش فوتبال را از او نمی‌گرفتند و این خیلی حیف است که فردوسی‌پور فوتبال گزارش نمی‌کند چون او 25 سال در کار گزارشگری فوتبال تجربه دارد و کسی که این همه سال در یک حرفه، آن هم در تلویزیون با میلیون‌ها بیننده با سلیقه‌های مختلف سابقه کار دارد و در تلویزیون دوام بیاورد آدمی است که کارش را به خوبی بلد است. حیف است که الان عادل گزارش نمی‌کند ولی مقصر اصلی خودش بود چون نباید عکس‌العمل نشان می‌داد و می‌توانست به عنوان گزارشگر همچنان کارش را ادامه دهد و امیدوارم که عادل به کار گزارشگری برگردد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها