قایدی و شیخ دیاباته از استقلال جدا می‌شوند؟! + عکس

شایعاتی مبنی بر وجود پیشنهادهای خارجی برای انتقال این بازیکنان در کار است.

چند روز پیش بود که شاهد تاکید دیاباته مبنی بر باقی ماندنش در استقلال بودیم، اما پربیراه نیست بگوییم که فروش بازیکنان یکی از موثرترین راه های کسب درآمد باشگاه ها خصوصاً در روزگار بی پولی های سرخابی هاست.

 

استقلالی‌ها نگران وضعیت مهاجمان تیم‌شان هستند، اما بر خلاف یکسری از شایعات تا امروز امثال مهدی قایدی و شیخ دیاباته پیشنهاد رسمی از تیم‌های خارجی ندارند.

قایدی خودش به این مسئله اذعان داشته و دیاباته هم گفته در استقلال می‌مانم، اما به‌هرحال امکان دارد آن‌ها در پایان فصل جدا شوند. حتی در مورد ارسلان مطهری هم این این شایعات به گوش می‌رسد. البته فشار مشکلات مالی باشگاه هم زیاد شده و فروش بازیکن به عنوان یکی از ابزار‌های درآمدزایی، از اهمیت زیادی برخوردار است. با این حساب امکان دارد مدیران باشگاه استقلال از اولین پیشنهاد خارجی که برای ستاره‌های این تیم برسد، استقبال کنند.



استقلال قبلا هم بر خلاف خواست هواداران و حتی کادرفنی امثال جباروف، تیام، صیادمنش و... را فروخته بود، اما این طور که مسئولان تصمیم‌ساز در باشگاه استقلال می‌گویند، در حال حاضر هیچ پیشنهادی برای بازیکنان موثر این تیم نرسیده و از این رو، هواداران می‌توانند با خیال راحت، از تیم خود حمایت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها