سی‌دی‌های کپی شدۀ استراماچونی، استقلال مجیدی را تمرین می‌دهد!

هنوز هم ردپای آندره‌آ استراماچونی در استقلال دیده می‌شود.

سی‌دی‌های کپی شدۀ استراماچونی، استقلال مجیدی را تمرین می‌دهد!

پس از جدایی آندره‌آ استراماچونی از استقلال، این تیم به همان سبک و فلسفه باقی ماند تا این ماجرا تعجب بسیاری را به همراه داشته باشد و موجب آن شود که شائبه‌هایی در این باره به وجود بیاید، که یکی از اصلی‌ترین آنها، کپی شدن سی دی های تمرینی استراماچونی در باشگاه استقلال بود!

داستان سی‌دی‌های استراماچونی در استقلال کم‌کم به دست فراموشی سپرده شده بود تا اینکه دیروز شایعه عجیبی را شنیدیم و داستان را دنبال کردیم. بر اساس شنیده‌های ما، زمانی که مرد ایتالیایی در تهران حضور داشت، افراد دیگری هم غیر از خودش می‌توانستند از سی‌دی‌هایی که او آورده بود، استفاده کنند تا از این طریق به استقلال بهتر و بیشتر کمک شود ولی حالا از گوشه و کنار خبر می‌رسد که روش‌های تمرینی و موارد مربوط به بدنسازی و آنالیز رقبا که هر کدام در سی‌دی‌های مذکور سرفصلی جداگانه داشتند، به طور مخفیانه کپی شده و نسخه‌ای از آن حالا در تهران است! البته ظهر روز گذشته یک منبع آگاه که نمی‌خواست نامش فاش شود در این رابطه به خبر ورزشی گفت:

وقتی استراماچونی در تهران حضور داشت، هیچ‌کس این ریسک را نمی‌کرد که بدون اطلاع او چنین کاری بکند بنابراین یا از خودش برای کپی کردن محتویات سی‌دی‌ها اجازه گرفته شده یا اینکه قسمتی از اطلاعات مربوط به روش‌های تمرینی در کامپیوتر شخصی دیگران باقی مانده است. شاید هم خودش برای کمک به برخی افراد اجازه استفاده از داده‌های مذکور را صادر کرده باشد. البته که مجیدی از روش‌های تمریتی خودش استفاده می‌کند ولی او همیشه از استراماچونی به نیکی یاد می‌کرد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها