مخالفت جدی سازمان لیگ با اعلام پایان بازی‌ها

در روز‌هایی که سازمان لیگ به خاطر شیوع ویروس کرونا در ایران در حال تصمیم گیری برای ادامه‌ی بازی‌های لیگ برتر بود پیشنهاد عجیبی در جلسات این سازمان مطرح شد.

مخالفت جدی سازمان لیگ با اعلام پایان بازی‌ها

پیشنهاد مطرح شده این بود که فدراسیون فوتبال همانند فدراسیون والیبال لیگ برتر را با همین جدول رده بندی به پایان برساند و لیگ برتر را هم فصل آینده با حضور ۱۸ تیم برگزار کند!


به گفته یکی از مدیران اجرایی سازمان لیگ این پیشنهاد به محض مطرح شدن با مخالفت جدی روبرو شد چرا که اعلام پایان بازی‌ها به طور حتم با مخالفت تیم‌های مدعی قهرمانی جز پرسپولیس روبرو می‌شد و از سویی اگر قرار شود تیمی از لیگ برتر به دسته پایین‌تر سقوط نکند و دو تیم هم از دسته اول به لیگ برتر صعود کنند لیگ برتر فصل آینده ۱۸ تیمی خواهد شد در حالی که لیگ برتر با حضور ۱۶ تیم هم با چالش‌هایی همراه است و لیگ برتر بر اساس پژوهش‌های صورت گرفته با حضور ۱۶ تیم هم با نقصان‌هایی همراه است.


به هر صورت سازمان لیگ به صورت جدی با این پیشنهاد مخالفت کرد و بعد از اعلام تعطیلی بازی‌های لیگ برتر تا پایان اسفند ماه حالا به دنبال این است که بازی‌های هفته بیست و دوم را در تاریخ ۱۴ فروردین برنامه ریزی کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها