نیمار بازی" امباپه برای رئالی شدن!+عکس

شرایط برای کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی در پاریس چندان مساعد نبوده و این بهترین خبر برای رئال مادرید است.

نیمار بازی" امباپه برای رئالی شدن!+عکس

درخشش فوق العاده کیلیان امباپه در لباس موناکو در سن 17 سالگی باعث شد تیم های بزرگی برای خرید این بازیکن دست به کار شوند و اگرچه رئال مادرید برای جذب او به توافق رسیده بود، اما در نهایت این پاری سن ژرمن بود که با پرداخت 180 میلیون یورو موفق به جذب این ستاره خوش آتیه شد.

 

رفتار خوب و البته توانایی های فوق العاده کیلیان امباپه باعث شد او خیلی زود تبدیل به بازیکنی محبوب در فرانسه شود و موفقیت در گلزنی در فینال جام جهانی او را تبدیل به بت فوتبال‌دوستان فرانسوی کرد، اما این روند به وضوح در یک سال اخیر تغییر یافته است.

 

 

درگیری های متعدد با توماس توخل بعد از تعویض شدن و نشان دادن رفتارهایی جنجالی، باعث کاهش محبوبیت کیلیان امباپه شده و بسیاری معتقدند با ادامه این روند آینده درخشانی در انتظار او نخواهد بود. او در جریان دیدار این هفته پاری سن ژرمن مقابل بوردو و در حالیکه موقعیت خوبی داشت، با یک ضربه رابونا از پشت محوطه تصمیم به باز کردن دروازه بوردو گرفت که این اتفاق رخ نداد. این حرکت کیلیان امباپه به شدت در فرانسه مورد انتقاد قرار گرفته و بی احترامی و تحقیر حریف توصیف شده است.

 

نشریه اکیپ امروز با تیتر "نقطه بحرانی" مدعی شد شرایط برای کیلیان امباپه در پاریس چندان مساعد نیست. او در همین دیدار با ادینسون کاوانی، ستاره اوروگوئه ای پی اس جی سر پاس ندادن درگیری لفظی پیدا کرد و به نظر می رسد رابطه خوبی بین او و برخی بازیکنان و همچنین توماس توخل وجود ندارد. حذف احتمالی در مقابل دورتموند در لیگ قهرمانان شرایط را در رختکن این باشگاه برای کیلیان امباپه و دیگر ستاره ها دشوار خواهد ساخت.

 

 

این بهترین خبر ممکن برای رئال مادرید و زین الدین زیدان خواهد بود. بر کسی پوشیده نیست که کهکشانی ها علاقه زیادی به خرید کیلیان امباپه دارند و در سال های آتی این بازیکن هدف اول رئال مادرید در بازار نقل و انتقالات خواهد بود. قرارداد ستاره جوان فرانسوی دو سال دیگر به اتمام می رسد و اگر پاری سن ژرمن قادر به توافق با او برای تمدید نباشد، چاره ای جز فروش کیلیان امباپه در تابستان بعدی نخواهد داشت.

 

در حال حاضر اخبار زیادی در مورد تمایل بارسلونا به جذب نیمار و احتمال بالای نهایی شدن این انتقال در تابستان پیش رو شنیده می شود. با توجه به گذشت سه سال از انتقال نیمار به پاریس، این بازیکن می تواند با استناد به قوانین فیفا حکم جدایی گرفته و دوباره به بارسلونا ملحق شود. رقم خوردن این انتقال شرایط را برای رئال مادرید در مسیر جذب کیلیان امباپه دشوار خواهد ساخت. پاری سن ژرمن به سختی اجازه جدایی دو ستاره تاثیرگذارش را در دو سال متوالی خواهد داد، اما شرایط موید آن است که ادامه ماندن کیلیان امباپه در پاریس چندان میسر نیست.

 

 
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها