رونالدو: دوست دارم در فینال لیگ قهرمانان با رئال مادرید روبه‌رو شوم

ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس می‌گوید دوست دارد که همراه با این تیم تا فینال لیگ قهرمانان صعود کند و در آن بازی با تیم سابقش روبه‌رو شود.

رونالدو: دوست دارم در فینال لیگ قهرمانان با رئال مادرید روبه‌رو شوم

کریستیانو رونالدو که شب گذشته (چهارشنبه) یکی از دو گل پیروزی 2 بر صفر تیم فوتبال یوونتوس مقابل بایرلورکوزن را با پاسی از پائولو دیبالا به ثمر رساند، می‌گوید دوست دارد که در بازی‌های بعدی یووه نیز در کنار دو هم‌تیمی آرژانتینی‌اش در خط حمله قرار بگیرد.

برای بازی شب گذشته، ساری ترجیح داد که رونالدو و ایگواین را در ترکیب اصلی قرار دهد، اما او دیبالا را نیمکت‌نشین کرد و در نیمه دوم به وی میدان داد. با ورود دیبالا حملات یوونتوس جان گرفت و او پاس هر دو گل تیمش را به ترتیب به رونالدو و ایگواین داد.

رونالدو که در تمامی رقابت‌های این فصل برای یوونتوس 9 گل زده است، از مائوریتزیو ساری سرمربی بانوی پیر خواست که باز هم این سه نفر را در کنار هم به میدان بفرستد، چیزی که ساری در یکی از مصاحبه‌های اخیرش گفته بود در تمام بازی‌ها جواب نمی‌دهد.

رونالدو به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: زمانی که من با دیبالا و ایگواین همزمان در زمین حضور داریم، همکاری و هماهنگی‌‌مان فوق‌العاده می‌شود. من دوست دارم که همزمان با هر دوی آنها در زمین باشم. وقتی کنار هم هستیم، خیلی به ما خوش می‌گذرد، اما در نهایت این مربی است که باید تصمیم بگیرد و ما هم باید به تصمیمات او احترام بگذاریم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها