قدوسی: باقری قبل از اتمام‌ لیگ فقط ۷ تا ۱۲ فروردین در تمرینات پرسپولیس نیست

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: باقری قبل از اتمام‌لیگ فقط ۷ تا ۱۲ فروردین همچون ملی پوشان در تمرینات پرسپولیس نیست و در هیچ دیداری از پرسپولیس هم غایب نخواهد بود.

قدوسی: باقری قبل از اتمام‌ لیگ فقط ۷ تا ۱۲ فروردین در تمرینات پرسپولیس نیست

قدوسی گفت: کریم باقری بعد از موافقت فدراسیون با درخواست اسکوچیچ با بهاروند صحبت کرد و با سرمربی تیم ملی هم گفتگو کرد و بهاروند هم یک روز قبل از بازی با شهرخودرو، با انصاری فرد صحبت کرد تا موافقت کنند باقری در پرسپولیس بماند و هنگام دو اردو و بازی تیم ملی مقابل هنگ گنگ و کامبوج که هفتم و ۱۲فروردین برگزار می‌شود کنار تیم ملی و اسکوچیج باشند.

او افزود: سایر دیدار‌های تیم ملی در مقدماتی جام جهانی مقابل عراق و بحرین هم بعد از اتمام‌لیگ برتر و آسیا در پانزدهم و ۲۰خردادماه برگزار می‌شود. به همین نیز دلیل باشگاه و گل محمدی، چون فدراسیون اصرار داشته و باقری هم موافقت کرده، با این موضوع موافقت کردند تا او بتواند به تیم ملی کمک کند.

قدوسی ادامه داد: قرار هم‌نبود باشگاه این موضوع را رسانه‌ای کند، اما در پی انتشار اخباری در خبرگزاری‌ها مبنی بر حضور باقری در تیم ملی و متعاقب آن مصاحبه اقا کریم از آنجا که هواداران نگران شدند کریم باقری از تیم پرسپولیس جدا شود، توضیحات مدیریت باشگاه و خود باقری را در سایت باشگاه منتشر کردیم‌ تا جلوی شایعات و نگرانی هواداران گرفته شود.

او گفت: در واقع آقا کریم‌که اسطوره پرسپولیس است قبل از اتمام‌لیگ فقط هفتم تا دوازدهم فروردین همچون ملی پوشان در تمرینات پرسپولیس نیست و در هیچ دیداری از پرسپولیس هم غایب نخواهد بود. فدراسیون هم به این دلیل خبر را اعلام نکرده که هنوز قرارداد فی مابین امضا نشده است و ما هم پس از خبر‌ها و مصاحبه‌های منتشره با نظر خود اقا کریم‌ شفاف سازی کردیم تا جلوی شایعات و اخباری که هواداران را نگران کرده بود گرفته شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها