شوالیۀ استقلال نیامده آتش به پا کرد؛ مواظب حرف زدنت باش!

مدیرعامل جدید استقلال بر روی آنتن زنده جنجال تازه‌ای به پا کرد.

شوالیۀ استقلال نیامده آتش به پا کرد؛ مواظب حرف زدنت باش!

 فتح الله زاده، سرپرست استقلال در یکی از برنامه های صدا و سیما حضور یافت تا در مورد شرایط استقلال صحبت کند. در میان این برنامه عبدالرضا موسوی، عضو سابق هیئت مدیره استقلال روی خط آمد تا جواب صحبت های فتح الله زاده در مورد خودش را بدهد که در ابتدای این گفت و گو درگیری لفظی تندی میان این دو شخص ایجاد شد.

موسوی در ابتدای صحبت هایش گفت: آقای فتح الله زاده یک صحبت هایی را فرمودند و من هم قرار نبود مصاحبه کنم اما دست از سر من بر نمی دارند و دائم از من نام می برند. من در زمانی به استقلال آمدم و خدمت کردم. از آقای فتح الله زاده می پرسم که شما با چه سابقه ای به استقلال آمدید؟ از فوتبال آمدید یا از تئاتر آمدید؟

فتح الله زاده در میان کلام موسوی آمد و گفت: شما بهتر است به سوال هایی که ما می پرسیم جواب بدهید. شما در حد و اندازه ای نیستید که از من سوال کنید. باید بگویم که بله من فوتبالی هستم و سابقه حضور در تیم جوانان کشور را داشتم و با تیم آموزشگاه های کشوری نیز بازی می کردم و سابقه فوتبالی دارم.

موسوی در جواب گفت که بهتر است ادب را رعایت کنید. فتح الله زاده پاسخ داد: من که چیزی نگفتم. شما نباید از من سوال کنید. چه کاره هستید که از من سوال کنید. شما در حدی نیستید که از من سوال کنید.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها