وریا غفوری: بعد از ۱۱ شرط دیگر با استراماچونی در ارتباط نیستم

کاپیتان تیم فوتبال استقلال گفت: بعد از آن که آقای استراماچونی ۱۱ شرط برای استقلال تعیین کرد دیگر با او در ارتباط نیستم.


وریا غفوری: بعد از ۱۱ شرط دیگر با استراماچونی در ارتباط نیستم

وریا غفوری کاپیتان تیم فوتبال استقلال در خصوص آخرین وضعیت این تیم گفت: قبل از هر چیز امیدوارم هرچه زودتر تکلیف ما مشخص شود و بدانیم که باید چطور برنامه‌های مان را پیش ببریم.

دیگر با استرا در تماس نیستم

کاپیتان استقلال اضافه کرد: بعد از آن که شنیدم آقای استراماچونی ۱۱ شرط برای ادامه همکاری با استقلال تعیین کرد دیگر با او در ارتباط نیستم. در جریان مذاکرات قطر قرار ندارم اما از نظر شخصی خیلی به بازگشت ایشان به تیم امیدوار نیستم.

کسی را فالو نکرده بودم که بخواهم آنفالو کنم

وی در خصوص آنفالو کردن استراماچونی توسط بازیکنان گفت: این یک شیطنت بود و تا جایی که من خبر دارم بازیکنان ایشان را فالو نکرده بودند. حداقل خود من هیچ کس را فالو نکرده بودم که بخواهم آنفالو کنم.

غفوری خاطرنشان ساخت: استراماچونی برگردد به نفع تیم ما است. او این تیم را ساخته و به چم و خم تیم کاملاً آشناست و بازگشت او به سود تیم است.

۲۴ روز است سردرگم و بلاتکلیف هستیم

کاپیتان آبی پوشان گفت: ۲۴ روز است که تیم ما سردرگم و فاقد سرمربی است. ۱۶ روز دیگر بازی داریم و نمی‌دانیم باید چه کنیم. من در روزهای گذشته تنها یک بازیکن برای استقلال بودم و هرگز سرمربی موقت نبودم. فقط قدری وظیفه ما سنگین‌تر شده بود.

استقلال اینقدر کوچک نشده که این همه صبر کند

غفوری تاکید کرد: استقلال اینقدر کوچک و ذلیل نشده که این همه انتظار بکشد. باید تکلیف استراماچونی مشخص شود و اگر می‌آید که خیلی سریع برگردد. من فکر می‌کنم هواداران و بازیکنان و باشگاه دارند بازی داده می‌شوند و اینطوری به شأن استقلال لطمه بزرگی خورد.

فتح الله زاده را نمی‌شناسم

مدافع آبی پوشان در خصوص حضور فتح الله زاده گفت: فتح الله زاده را نمی‌شناسم و با کارکرد ایشان آشنا نیستم و صحبت‌های ضد و نقیض زیاد در باره ایشان شنیدم. اما در مورد خلیل زاده باید بگویم او پالس های مثبتی داده و بازیکنان هم روی او نظر مثبتی دارند. در بدترین شرایط هم ایشان مسئولیت تیم را پذیرفته و کار سختی را قبول کرده است.

بازگرداندن استراماچونی مثل سوپرجام نشود

کاپیتان استقلال در خصوص بازگشت احتمالی علی خطیر گفت: هر فردی عملکردش را به یادگار می‌گذارد و عملکرد آقای خطیر هم مشخص است. اگر رضایت یا نارضایتی هست مشخص است. فکر می‌کنم ایشان سمتی ندارد، گفتند می‌توانند استراماچونی را برگردانند اما خبری نشده. امیدوارم این موضوع هم مثل سوپر جام نشود.

به استراماچونی التماس هم کردیم

وی اضافه کرد: ما دوست داریم استراماچونی برگردد. حتی از او خواهش کردیم و به او التماس کردیم اما انگار برای او مهم نبوده. البته حق هم داشته و رفته از حق قانونی اش برای فسخ قراردادش استفاده کرده است.

پول دادن به بازیکن منت گذاشتن ندارد

غفوری در خصوص مطالبات بازیکنان گفت: بحث مطالبات خیلی لوث شده و بازیکنی که باید اول فصل ۳۰ درصد قراردادش را بگیرد این مبلغ را تا نیم فصل هم نمی‌گیرد. آنوقت جوی راه می‌اندازند که انگار دادن این پول مثل شاهکار است. باید شرایط مالی تیم بهتر شود و به بازیکنان رسیدگی بیشتری شود. این بازیکنان هستند که در زمین عرق ریختند و بازی کردند و نام تیم را پر آوازه کردند. ما بازیکنان هم مثل هواداران سردرگم و نگران هستیم.

 

منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها