دراگان اسکوویچ سرمربی تیم ملی شد و خلاص!

دراگان اسکوویچ پس از کش‌مکش‌های فراوان در حالی هدایت تیم‌ملی فوتبال ایران را برعهده گرفت که پیش از این کادر فنی گفته بود این‌بار گزینه ایرانی سرمربی تیم ملی خواهد بود.

دراگان اسکوویچ سرمربی تیم ملی شد و خلاص!

سرویس ورزشی مستقل آنلاین: حدود یک ماه پیش، بعد از اینکه مارک ویلتموس عملکردی ضعیفی در تیم ملی از خود نشان داد و اخراج شد، فدراسیون فوتبال اعلام کرد که دیگر تمایلی به جذب سرمربی خارجی ندارد. این فدراسیون در خبری گفت: باتوجه به این‌که سرمربی قبلی در زمان هدایت خود از چهار بازی دو برد و دو باخت نصیب تیم‌ملی کرده بود، فدراسیون دیگر تمایلی برای پرداخت پول‌های کلان به سرمربی‌های خارجی ندارد.

دراگان اسکوویچ مربی ارزان و دم دستی بود؟

درحالی دراگان اسکوویچ سرمربی‌گری تیم ملی ایران را قبول کرد که با توجه به صحبت صریح فدراسیون مبنی بر جذب نکردن مربی خارجی، گمانه‌زنی برای انتخاب سرمربی تیم‌ملی بین دو گزینه داخلی بود. علی دایی، امیر قلعه‌نویی!

دراگان اسکوویچ سرمربی تیم‌ملی شد. خبر کوتاهی که آبی بود بر آتش منتظران پیوستن دایی یا قلعه‌نوعی به تیم‌ملی.

امیر قلعه‌نوعی که پشت‌اش به حمایت یک نهاد پرقدرت حکومتی گرم بود و یک گزینه اصلی برای هدایت تیم‌ملی به شمار می‌آمد دوروز پیش اعلام کرد: هیچ علاقه‌ای به سرمربی‌گری تیم‌ملی ندارم. من همچنان مربی سپاهیان هستم، تیمی که جزو مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ‌برتر به شمار می‌آید.

دراگان اسکوویچ سرمربی تیم ملی شد و خلاص!

علی دایی همچنان بدون تیم است. هدایت تیم ذوب‌آهن را نپذیرفت و با روی کار آمدن دراگان اسکوویچ شانس تیم‌ملی را هم از دست داد.

دراگان اسکوویچ سرمربی تیم ملی شد و خلاص!

درگان اسکوویچ در 4 بازی آینده تیم ملی فوتبال مقابل هنگ کنگ، کامبوج، بحرین و عراق روی نیمکت تیم ملی خواهد نشست.
اسکوچیچ در سابقه خود هدایت تیم هایی مثل ریه کا، النصر عربستان، ملوان انزلی، خونه به خونه بابل، فولاد خوزستان و نفت آبادان را داشته و تیم ملی ایران بزرگ ترین چالش دوران مربیگری وی به شمار می رود. تیمی که در حال حاضر در مرحله اول مقدماتی جام جهانی 2022 اوضاع نامناسبی در گروهش دارد و باید از 4 بازی آینده رسمی خود حداقل 10 امتیاز کسب کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها