استفاده از روش ایویچ در بازی تدارکاتی تیم فوتبال امید + عکس

بازیکنان تیم فوتبال امید ایران در بازی دوستانه مقابل قطر با روشی که سال‌ها پیش از سوی ایویچ به کار گرفته شد، به میدان رفتند.

استفاده از روش ایویچ در بازی تدارکاتی تیم فوتبال امید + عکس

تیم فوتبال امید  ایران روز گذشته در دیداری تدارکاتی در قطر به مصاف تیم امید این کشور رفت و به تساوی 2-2 دست یافت. بازیکنان تیم امید در این دیدار با شماره‌‌های پیراهن عجیب و غیرواقعی به میدان رفتند. 

این اتفاق برای نخستین‌ بار در دهه 70 و پیش از جام جهانی 1998 در اردوی فرانسه با تصمیم ایویچ، سرمربی فقید تیم ملی ایران رخ داده بود. ایران در بازی‌های تدارکاتی اردوی فرانسه با شماره پیراهن‌های عجیب و غیرواقعی برابر حریفان به میدان می‌رفت تا شناخت لازم از بازیکنان تیم ملی ایجاد نشود و در صورت آنالیز بازی‌ها کادرفنی تیم‌های حریف دچار اشتباه شود. این اتفاق بعدها در اردوى تیم‌هاى ملى مختلف باز هم تکرار شد.

تصاویر مسابقه شب گذشته امیدهای ایران و قطر نشان می‌دهد که حمید استیلی از روش مشابه مربی سابق خودش استفاده کرده و بازیکنان ایران شماره‌های غیرواقعی بر تن کرده‌اند. در این بازی مهدی قائدی با شماره 28 یا محمد محبی با شماره 4 و امید نورافکن با شماره 13 و رضا شکاری با شماره 3 بازی کردند. شماره‌هایی که برای عدم شناسایی بازیکنان ایران توسط کادرفنی تیم‌های حریف انتخاب شده است.


تیم فوتبال امید ایران , فوتبال , تیم فوتبال امید ایران , فوتبال , تیم فوتبال امید ایران , فوتبال ,

انتهای پیام/ 

 

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها