مراسم معارفه گریزمان در ورزشگاه خالی نوکمپ + عکس

در یک ورزشگاه خالی از تماشاگر، مراسم معارفه بازیکن جدید تیم فوتبال بارسلونا انجام شد.

مراسم معارفه گریزمان در ورزشگاه خالی نوکمپ + عکس

مراسم معارفه آنتوان گریزمان، ستاره فرانسوی جدید تیم فوتبال بارسلونا، طبق اعلام قبلی سران این باشگاه بدون حضور تماشاگر در ورزشگاه نوکمپ انجام شد.

 قرار است گریزمان در تیم جدید خود شماره 17 را بر تن کند. او در مراسم معارفه خود گفت: « من بسیار خوشحال و هیجان زده هستم و مشتاقم با گروه جدید بازیکنان بارسلونا کار کنم. در اینجا اهداف جدیدی دارم و امیدوارم بتوانم در بهترین حالت ممکن برای بارسلونا بازی کنم. هدف ما فتح همه جام‌های پیش‌رو مانند  لالیگا، جام حذفی اسپانیا و لیگ قهرمانان است. با ساموئل امتیتی و عثمان دمبله هم در مورد انتقال به بارسلونا صحبت کردم. من با آن‌ها دوست هستم و می‌خواهم  از حضور کنارشان لذت ببرم. مدتی بود می‌خواستم راهی بارسلونا شوم و خانواده‌ام  تصمیم من را قبول کردند. گاهی اوقات شما باید در زندگی خودتان تصمیمات مهمی بگیرید.

 او در ادامه افزود: بازی کردن کنار لیونل مسی لذت بخش خواهد بود و من علاقمندم بدانم او  در تمرینات روزانه چگونه است. بارسلونا یک باشگاه فوق العاده به نظر می‌رسد.در خارج و در داخل میدان به دنبال لذت بردن هستیم و امیدوارم بتوانیم اینجا کنار هم از فوتبال لذت ببریم.باید از رئال سوسیداد به خاطر اولین قرارداد حرفه ای دوران ورزشی خودم  تشکر کنم. همچنین از انزو خرسو و باشگاه اتلتیکومادرید ممنونم. روزهای فوق العاده خوبی در این تیم  و کنار دیگو سیمئونه داشتم. این یک مبارزه  جدید است. سعی می‌کنم  خودم را بهبود بخشم تا وارد ترکیب اصلی شده و در این باشگاه بزرگ به عضوی مهم تبدیل شوم تا در لیگ، جام حذفی  و لیگ قهرمانان به موفقیت دست یابیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها