اسماعیل خلیل‌زاده گفت در زمین بیطرف بازی نمیکنیم

اسماعیل خلیل زاده گفت: کشور ما کشوری امن و باعزت است، بخاطر چند بازی عزت کشورمان را خراب نمیکنیم و در زمین بیطرف بازی نمیکنیم. او خبر داد برای آمادگی در برابر مشکلات حقوقی این اتفاق، فردا در وزارتخانه جلسه‌ای خواهیم داشت و با حضور مسئولان در این باره تصمیم میگیریم.

اسماعیل خلیل‌زاده گفت در زمین بیطرف بازی نمیکنیم

 در پاسخ به تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر انجام بازی‌های نمایندگان ایران در کشور بیطرف  اسماعیل خلیل زاده گفت: در همین زمینه ما امروز بیانیه‌ای را در باشگاه گذاشته‌ایم که به هیچ وجه ما در کشور ثالث و بی طرف بازی نخواهیم کرد و قبل از اینکه فدراسیون اعلام کند.این یک بازی سیاسی است که رخ داده است.

وی درباره بازی در زمین بیطرف گفت:

ایران کشوری امن است و همه دنیا هم می‌دانند. تن دادن به اقدام و تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا، تن دادن به یک ذلت است. کشور ما کشوری با عزت است و به خاطر چند بازی عزت کشور خودمان را خراب نمی‌کنیم. سرپرست مدیرعاملی استقلال درباره اینکه اگر تیم‌های ایرانی در کشورهای ثالث و زمین بیطرف حاضر نشوند و از لیگ قهرمانان آسیا کناره‌گیری کنند، آیا از نظر حقوقی مسئله‌ای رخ می‌دهد یا خیر، عنوان داشت: فردا جلسه‌ای در وزارتخانه خواهد بود و با حضور مسئولان در این باره تصمیم گیری می‌شود. 

هر نتیجه‌ای که منجر به این شود که در کشور ثالث و بی طرف بازی شود، ما بازی نخواهیم کرد و عواقبش را خواهیم پذیرفت

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها