زوج‌سازی استراماچونی بی‌نظیر است

هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: زوج سازی توسط استراماچونی بی نظیر است و همین امر به موفقیت استقلال کمک زیادی کرده است.

زوج‌سازی استراماچونی بی‌نظیر است

ستار همدانی در ارزیابی اش از عملکرد شاگردان استراماچونی در هفته های اخیر گفت: استقلال به لحاظ فنی یک سر و گردن بالاتر از همه تیم هاست. استراماچونی تمرکز لازم را بر روی تیمش دارد و برای هر بازی و لحظه به لحظه آن برنامه ریزی می کند. در هفته های اخیر به اذعان همه کارشناسان بهترین بازی ها را استقلال انجام می دهد و توانسته است با همین بازی زیبا، نتایج قابل قبولی هم کسب کند.

همدانی در خصوص دیدار روز پنجشنبه استقلال برابر شهرخودرو گفت: یحیی گل‌محمدی و یارانش در دو هفته اخیر نتیجه خوبی کسب نکردند. مطمئنا برای گرفتن امتیاز مقابل استقلال به میدان خواهند رفت. آنها نمی خواهند سومین باخت پیاپی را مقابل استقلال به دست آورند، بنابراین باید شاهد یک بازی زیبا باشیم، اگر چه این روزها هیچ تیمی جلودار استقلال نیست و این تیم که به هماهنگی کامل رسیده، حتی زمانی که از حریف عقب می افتد، به راحتی می تواند به پیروزی دست پیدا کند و من اعتقاد دارم آبی پوشان می توانند سه امتیاز این دیدار را از آن خود کرده و باز هم موقعیت خود را در جدول بهبود ببخشند.

وی در مورد مسائل انضباطی که سرمربی استقلال در تیمش رعایت کرده است، گفت: بازیکنان ما باید یاد بگیرند که حرفه ای زندگی کنند، حرفه ای رفتار کنند و حرفه ای فوتبال بازی کنند. مربیانی چون استراماچونی، دنیزلی و سرمربی سابق تیم ملی یعنی کی‌روش به این مسائل خیلی اهمیت می دهند، بنابراین دانشگر و سایر بازیکنان باید مطیع سرمربی باشند، تمرکزش بر روی تمرین و موفقیت تیم بوده و خود را از حاشیه ها دور کند.

همدانی در پایان و در خصوص استراماچونی هم گفت: او یک مربی کاربلد، توانمند، حرفه ای با روابط عمومی بالاست و اعتقاد دارم یک روانشناس خوب است که توانسته خصوصیات اخلاقی تک تک بازیکنان را شناخته و همین مسئله باعث موفقیت آبی پوشان شده است.

 

منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها