نصیرزاده: علاقه‌مند به ماندن خطیبی در ماشین‌سازی بودیم

مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی با بیان اینکه برای جانشینی رسول خطیبی با هیچ گزینه‌ای صحبت نکرده‌ایم، گفت: سرمربی جدید تیم فردا مشخص می‌شود.

نصیرزاده: علاقه‌مند به ماندن خطیبی در ماشین‌سازی بودیم

رسول خطیبی سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی امروز قراردادش را با این باشگاه فسخ کرد. 

هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی  در این خصوص گفت: موافق ماندن خطیبی و علاقه‌مند بودیم که او کارش را در ماشین‌سازی ادامه دهد،  ولی قراردادش را فسخ کرد و امروز در هیئت فوتبال استان به ثبت رسید.

وی ادامه داد: خطیبی زحمات زیادی برای ماشین‌سازی کشید، تیم خوب و جوانی ساخت و نتایج خیلی خوبی گرفت. در مقایسه با سال‌های گذشته ماشین‌سازی رتبه خوبی در جدول رده‌بندی نیم‌فصل دارد.

مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی خاطرنشان کرد: امیدواریم در نیم‌فصل دوم در غیاب خطیبی هم نتایج خوب‌مان را تکرار کنیم. روزهای خوبی با خطیبی داشتیم و برای او آرزوی موفقیت می‌کنم. به طور قطع ماشین‌سازی خانه خطیبی است و او می‌تواند هر وقت که شرایط فراهم بود، به خانه‌اش برگردد. 

نصیر‌زاده در پاسخ به این سوال که جانشین خطیبی چه کسی خواهد بود و آیا مذاکره‌ای با نادر دست‌نشان داشته‌اند؟ خاطرنشان کرد: برای جانشینی خطیبی با هیچ گزینه‌ای صحبت نکردیم و نادر دست‌نشان هم جزو گزینه‌های ما است. فردا (جمعه) وضعیت سرمربی آینده ماشین‌سازی مشخص خواهد شد.  

وی اظهار داشت: پنجره نقل و انتقالات ما بسته است و به طور قطع نمی‌توانیم بازیکنی از جمع‌مان جدا کنیم یا بازیکن جدیدی به خدمت بگیریم و با همین بازیکنان ادامه می‌دهیم.

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها