بنا: چه نامی بهتر از نام یک شهید که سر در خانه عشق باشد

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: چه نامی بهتر از نام یک شهید که سر در این خانه عشق باشد و چه روزی بهتر از این روز، روز ولادت حضرت زیب(س).

بنا: چه نامی بهتر از نام یک شهید که سر در خانه عشق باشد

محمد بنا درباره تصمیمش برای تغییر نام خانه کشتی که به نام او بود به نام شهید صدرزاده اظهار داشت: از ابتدا هم راضی نبودم نام من روی خانه کشتی باشد. با صحبت‌هایی که با رئیس فدراسیون داشتیم، تصمیم گرفتیم این خانه به نام یک فرد عادی نباشد و چه نامی بهتر از نام یک شهید که سر در این خانه عشق باشد و چه روزی بهتر از این روز، روز ولادت حضرت زیب(س).

وی ادامه داد: با توجه به اینکه چند سالی است در شهرستان شهریار زندگی می‌کنم، در نزدیکی محله ما مسجد قرار دارد که در کنار آن باشگاهی با نام الغدیر است که خلیلی از کشتی گیران قدیمی بعنوان مربی در آن فعالیت می کند. اکثر کشتی گیران این باشگاه از شهدا و جانبازان هستند و یکی از کسانی که در آنجا تمرین می کرد نیز شهید مصطفی صدرزاده بود. من زندگی نامه این شهید را مطالعه و در موردش تحقیق کردم و به این اطمینان رسیدم که منش پهلوانی و جوانمردی در وی بسیار وجود داشت و باید بگویم که مرام و منش این شهید بسیار به دل من نشست.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی خاطرنشان کرد: حضور نام این شهید بر سر در خانه کشتی قوت قلب ما و کشتی‌گیران دلاورمان خواهد شد. انشالله خداوند به برکت نام این شهید و تمام شهدا نگاهی خاص به ما و تمام کشتی‌گیران داشته باشد. ما کاری نکردیم، کار اصلی را شهدا با نثار جان عزیزشان انجام دادند.

 

منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها