بازتاب خبر پیوستن انصاری فرد به السیلیه در سایت فاکس اسپورت آسیا

سایت فاکس اسپورتس آسیا خبر پیوستن مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان به السیلیه قطر را بازتاب داد.

بازتاب خبر پیوستن انصاری فرد به السیلیه در سایت فاکس اسپورت آسیا

سایت فاکس اسپورتس آسیا با انتشار خبر پیوستن کریم انصاری فرد مهاجم ملی پوش کشورمان به تیم فوتبال السیلیه قطر نوشت، السیلیه قطر که به لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ راه یافته است، اکنون با خرید انصاری فرد تیم خود را تقویت کرده است.

این مهاجم ایرانی با جدایی از ناتینگهام فارست به السیلیه پیوسته است. این تیم فصل ۲۰۱۹-۲۰۱۸ لیگ ستارگان قطر را با کسب به عنوان سومی به پایان رساند و جواز حضور در دور پلی آف فصل ۲۰۲۰ مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را به دست است.

انصاری فرد در تیم جدید خود پیراهن شماره ۱۰ را خواهد پوشید.

انصاری فرد در جام جهانی ۲۰۱۸ درخشان ایران بازیکن بسیار مهمی بود. در آن مسابقات آن‌ها در گروهی که شامل اسپانیا و پرتغال بود، تا نزدیکی صعود به مرحله حذفی پیش رفتند و این مهاجم در تساوی یک بریک تیم ملی برابر پرتغال قهرمان اروپا یک گل به ثمر رساند.

پس از مسابقات جام جهانی، این مهاجم ۲۹ ساله از المپیاکوس جدا شد و به ناتینگهام فارست پیوست. پس از مدتی تاخیر در اخذ مجوز کار، پیوستن انصاری فرد به این تیم در تاریخ ۳ نوامبر ۲۰۱۸ تکمیل شد و او در همان روز نخستین بازی خود را برای این تیم انجام داد.

انصاری فرد در طول مسابقات چمپیونشیپ خود ۲ بار برای فارست به ثمر رساند. او ابتدا در برابر هال سیتی گلزنی کرد و سپس در پیروزی یک بر صفر فارست برابر کوئینز پارک رنجرز در هفته ماقبل پایانی گل دومش را زد.

او پس از تنها یک فصل حضور در ناتینگهام فارست، که طی آن دوازده بازی انجام داد و ۲ گل به ثمر رساند، به تیم قطری پیوست.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها