گزینه خرید استقلال: به قراردادم با پیکان پایبندم

هافبک تیم فوتبال پیکان گفت: هر باشگاهی مرا بخواهد طبیعتا باید با مسئولان پیکان و مدیر برنامه‌هایم مذاکره کند.

گزینه خرید استقلال: به قراردادم با پیکان پایبندم

سعید واسعی در خصوص نتایج ضعیف پیکان در نیم‌فصل اول گفت: ما قبول داریم که نتایج بدی گرفتیم، با اینکه خوب فوتبال بازی می‌کنیم، ولی از لحاظ امتیازگیری روند خوبی نداشتیم. این درست است که زیاد گل زدیم، ولی زیاد هم گل خوردیم و این نشان می‌دهد که در خیلی از بازی‌ها نتوانستیم برتری خودمان را حفظ کنیم.

وی در مورد عملکرد نه‌چندان خوب دروازه‌بان‌های پیکان عنوان کرد: وقتی اسم «تیم» به میان می‌آید یعنی اینکه همه ما مقصر هستیم و نباید فقط یک یا دو نفر را مقصر بدانیم. در خیلی از بازی‌ها تمرکز لازم را نداشتیم، به عنوان مثال در بازی با تراکتور گل زدیم، ولی بلافاصله گل خوردیم. امیدوارم این نتایج را در نیم فصل دوم جبران کنیم.

واسعی با اشاره به شایعات چند روز اخیر مبنی بر احتمال برکناری حسین فرکی تصریح کرد: حسین آقا مربی خوبی است و بعید می‌دانم باشگاه قصد ایجاد تغییر در کادر فنی را داشته باشد. می‌توانیم با برطرف کردن نقاط ضعف و تقویت تیم، نتایج خوبی در نیم‌فصل دوم بگیریم.

هافبک تیم فوتبال پیکان در پاسخ به این پرسش که «آیا قصد جدایی از پیکان را دارد؟» خاطرنشان کرد: با باشگاه پیکان قرارداد دارم و به این قرارداد پایبند هستم. هر باشگاهی مرا بخواهد طبیعتا باید با مسئولان پیکان و مدیر برنامه‌هایم مذاکره کند، با این حال به احتمال فراوان در پیکان می‌مانم.

 

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها