شکست دادن استقلال روحیه پیکان را بالا برد

فراز امامعلی، مهاجم تیم فوتبال پیکان اعتقاد دارد که شکست دادن استقلال در دیداری دوستانه روحیه پیکان را در آستانه شروع فصل جدید لیگ برتر بالا برده است.

شکست دادن استقلال روحیه پیکان را بالا برد

فراز امامعلی با اشاره به دیدار دوستانه پیکان برابر استقلال گفت: ما بازی خوبی انجام دادیم و یک محک جدی هم خوردیم. استقلال تیم خوبی است و این برد باعث شد تا روحیه بازیکنان پیکان برای شروع فصل جدید لیگ برتر بالا برود. اولین بازی ما هم با پدیده است که بازی سنگینی است، ولی امیدوارم لیگ امسال را با برد شروع کنیم و نتایج خوبی بگیریم.

مهاجم پیکان که در این بازی دوستانه یکی از گل‌های تیمش را به ثمر رساند، در این مورد خاطرنشان کرد: دو فصل پیش هم در لیگ برتر به استقلال گل زده بودم و در این بازی دوستانه هم گل زدم. البته این ملاک نیست و مهم این است که در بازی‌های دوستانه عملکرد خوبی داشته باشم. واقعاً مهم نیست چه کسی گل بزند و نتیجه گرفتن پیکان از هر چیزی مهم‌تر است.

وی همچنین تأکید کرد: ما امسال تیم فوق‌العاده یکدستی داریم و هدف‌مان این است که نتایج پارسال را جبران کنیم. قرعه پیکان هم نسبت به فصل گذشته تا حدودی بهتر است و باید از این شرایط نهایت استفاده را ببریم.

امامعلی با اشاره به محرومیتش در دو بازی ابتدایی لیگ برتر، تصریح کرد: در بازی آخر فصل گذشته که مقابل نساجی انجام شد، به ناحق اخراج شدم و هیچ نقشی در درگیری‌ها نداشتم. آن اتفاق باعث شد تا یک جلسه هم محروم شوم و حالا باید دو بازی را از دست بدهم. البته باشگاه پیکان پیگیر است تا محرومیتم بخشیده شود. من دوست دارم به تیمم کمک کنم و اصلاً نمی‌دانم به چه دلیل مرا محروم و جریمه مالی کرده‌اند. امیدوارم محرومیتم بخشیده شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها