فرحانی: برادرانه به آل‌کثیر می‌گویم تیمت را عوض نکن

مربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: به عنوان یک برادر بزرگتر به عیسی می‌گویم در جایی که برایت شرایط خوب بوده به دنبال جابجایی نباش.

فرحانی: برادرانه به آل‌کثیر می‌گویم تیمت را عوض نکن

کاظم فرحانی  در خصوص شرایط این تیم با پایان نیم‌فصل اول اظهار داشت: در طول تاریخ لیگ برتر سابقه نداشت که نفت آبادان با پایان نیم‌فصل 30 امتیاز داشته باشد که خدا را شکر امسال این اتفاق افتاده و باید بگویم که این روند خوب تیم به دلیل برنامه‌ریزی تاکتیکی مناسب از سوی کادر فنی است. 

وی افزود: آنهایی که بازی‌های نفت را پیگیری می‌کنند حتماً متوجه شده‌اند که در هر مسابقه با برنامه متفاوت بازی کرده‌ایم. ما تنها بازی بدمان مقابل استقلال بود که دلیل آن به شرایط بد تیم‌مان قبل از مسابقه برمی‌گشت. از نظر مالی بازیکنان تحت فشار بودند و حتی خود اسکوچیچ هم وقتی روحیه تیم را می‌دید ناامید شده بود. 

مربی تیم فوتبال نفت آبادان در خصوص برنامه‌های این تیم برای نیم‌فصل دوم گفت: با جلسه‌ای که قبل از بازی با سپاهان با اسکوچیچ داشتیم او از باشگاه خواست که با تأمین منابع مالی دو، سه بازیکن به جمع‌مان اضافه شود. درست است که توانسته‌ایم امتیازات خوبی کسب کنیم اما برای نیم‌فصل دوم باید تقویت شویم. اگر کسی از شرایط مالی ما در نیم‌فصل اول باخبر شود به حالمان گریه می‌کند با این حال محور کار ما در تیم تلاش کردن بود و البته مسؤولین باشگاه هم مدام در تلاش هستند تا موانع مالی برطرف شود که باید از تلاش‌های آقای عیسی‌زاده به همراه هیأت مدیره و همچنین زمانی رئیس منطقه آزاد تشکر کنیم.

فرحانی در خصوص اینکه بعضی از بازیکنان تیم از جمله آل‌کثیر با پیشنهاداتی روبرو هستند گفت: طبیعی است که بازیکنان خوب مشتری پیدا می‌کنند که آل کثیر یکی از آنها است اما من به عنوان یک برادر بزرگتر به عیسی می‌گویم در جایی که برایت شرایط خوب بوده به دنبال جابجایی نباش. او در هیچ تیمی در این سال‌ها مدعی آقای گلی نبوده ولی امسال با نفت آبادان مدعی آقای گلی است. 

وی همچنین در مورد میلاد جهانی که روز گذشته مقابل سپاهان بازی خوبی از خود نشان داد گفت: میلاد پسر بسیار خوبی است او همواره می‌گوید که مدیون باشگاه نفت است و برای این تیم هم صادقانه بازی می‌کند. هواداران هم به خاطر همین او را دوست دارند. 

مربی گلرهای نفت آبادان در خصوص هواداران این تیم تصریح کرد: واقعاً باید دست هواداران را بوسید، باور کنید روز گذشته استرسی که هواداران به تیم سپاهان وارد کردند باعث شد تا آنها نتوانند تیم همیشگی باشند، تماشاگران نفت همان‌هایی هستند که در آبادان نه امکانات و نه فضای سبزی برای تفریح دارند و تمام دلخوشی‌شان این است که یک هفته در میان در آبادان بازی برگزار شود و برای حمایت سنگ تمام بگذارند. 

 

منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها