نصراصفهانی: 4 باشگاه با اسکوچیچ و بازیکنان نفت آبادان تماس گرفتند

رئیس هیات مدیره باشگاه نفت آبادان گفت: برخی از باشگاه‌ها با تماس‌های غیراخلاقی یکپارچگی تیم ما را بهم می‌زنند.

نصراصفهانی: 4 باشگاه با اسکوچیچ و بازیکنان نفت آبادان تماس گرفتند

حسن نصر اصفهانی در باره شرایط نفت آبادان و شکست سپاهان در بازی روز گذشته اظهار داشت: خوشبختانه ما توانستیم نیم فصل را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ با عملکردی مطلوب به پایان برسانیم و در حال تلاش هستیم برای نیم فصل دوم با تامین منابع مالی این روند را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ حفظ کنیم. دیروز بازی خوبی انجام شد و تیمی که یک نیم فصل باخت نداشت، مقابل ما شکست خورد و من این برد را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به آبادانی‌ها تبریک می‌گویم.

وی در خصوص برنامه‌های اسکوچیچ برای نیم فصل دوم گفت: او برنامه‌های خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در اختیار باشگاه قرار داده و مدیرعامل و سایر مسئولان باشگاه در تلاش هستیم تا خواسته‌های او اجابت شود. قطعا ما برای نیم فصل دوم نیاز به تقویت شدن داریم و نمی‌توانیم نسبت به آن بی‌تفاوت باشیم.

رئیس هیات مدیره باشگاه نفت آبادان در پاسخ به این سوال که آیا مشکلات مالی باشگاه حل شده یا خیر، عنوان کرد: مشکلات که همچنان برقرار است،‌اما به فکر تدابیری هستیم که حل شود. خوشبختانه توانسته‌ایم 30 درصد پرداختی به بازیکنان داشته باشیم و تلاش می‌کنیم تا قبل از شروع نیم فصل دوم باز هم بازیکنان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شارژ کنیم. باید از آقای زمانی رئیس منطقه آزاد هم تشکر ویژه‌ای کنیم که در این مدت به ما کمک کرده است.

اصفهانی در خصوص پیشنهاد باشگاه پرسپولیس به عیسی آل‌کثیر گلزن نفت آبادان اظهار داشت: من صحبتی با برخی از باشگاه‌ها دارم که از قبل از اتمام نیم فصل اول شروع به تماس گرفتن با برخی از بازیکنان و مربی ما کرده‌اند. این تماس‌ها با سرمربی ما از سوی 4 باشگاه رخ داد که نمی‌خواهم اسم بیاورم. درحالی که مطالبات آقای اسکوچیچ از طرف باشگاه نفت تماما داده شده و اگر هر باشگاهی سراغ او رفته، ضرر کرده است.

وی افزود: متاسفانه با بازیکنان ما هم تماس‌هایی گرفته شده در حالی که ما با بازیکنان خود قرارداد داریم و این رفتارها غیراخلاقی است. از باشگاه‌ها خواهش می‌کنم این رفتار را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ اشاعه ندهند و کار غیراخلاقی نکنند. ما با همه سختی‌ها توانسته‌ایم تیم خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بسازیم. بازیکنان ما در گرمای بالای 50 درجه تمرین کردند و در  کمال دست‌تنگی این تیم یکپارچه شده است و متاسفانه با این تماس‌ها می‌خواهند تیم ما را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ خراب کنند.

رئیس هیات مدیره باشگاه نفت آبادان در خصوص حمایت قابل توجه هواداران نفت از این تیم گفت: واقعا در مورد این تماشاگران آبادانی باید بحث کرد. آنها در منطقه محرومی زندگی می‌کنند که جز فوتبال تفریح دیگری ندارند. نمی‌خواهم مباحث را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ باز کنم که آنها هر روز صبح شعله‌های پالایشگاه‌ را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌بینند و یا بابت فعالیت کارخانه‌ها هوای آلوده استنشاق می‌کنند، با این حال همه عشق و امیدشان به تیم نفت آبادان است.

 

منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها