محمدی: غایبان جام تختی جایی در تیم ملی کشتی آزاد نخواهند داشت

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان گفت: هر کشتی گیری که می‌خواهد صاحب دوبنده تیم ملی شود باید در رقابت‌های جام تختی حاضر شود.

محمدی: غایبان جام تختی جایی در تیم ملی کشتی آزاد نخواهند داشت

غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان  درباره نحوه انتخاب نفرات واجد شرایط و یا افرادی که از حضور در جام جهان پهلوان تختی معاف شدند اظهار داشت: نفرات مدال آور و کسب کننده سهمیه المپیک در مسابقات جهانی قزاقستان و امیرحسین زارع به دلیل اعزام به رقابت‌های بین المللی در ایتالیا، از حضور در این مسابقات معاف شدند و سایر نفرات با بررسی تمامی جوانب امر، مجوز حضور در رقابت‌های جام تختی را کسب کردند.

دارنده ۲ مدال نقره و ۲ برنز جهان تاکید کرد: رقابت‌های جام تختی به عنوان یکی از مهم‌ترین مرحله انتخابی تیم ملی محسوب می‌شود و کشتی‌گیرانی که خواهان دوبنده تیم ملی هستند باید حتما در این مسابقات حاضر شوند.

وی افزود: حضور در جام تختی و البته عملکرد مطلوب برای کادر فنی بسیار مهم است و به همین منظور با دقت عملکرد کشتی گیران را زیر نظر خواهیم داشت، غایبین نیز شانسی برای پوشیدن دوبنده تیم ملی نخواهند داشت.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در ادامه عنوان کرد: بعد از جام تختی بهنام احسان پور و یونس امامی در اوزان جدید به همراه امیر حسین زارع به مسابقات بین المللی ماتئو پلیکونه ایتالیا که جزو مسابقات رنکینگ‌دار اتحادیه جهانی کشتی محسوب می‌شود اعزام خواهند شد. البته محمدحسین محمدیان نیز در صورت فراهم شدن شرایط و اخذ روادید، جایگزین علیرضا کریمی مصدوم در تورنمنت ایتالیا خواهد شد. پس از این رقابت‌ها بلافاصله نفرات منتخب به اردوی تیم ملی دعوت می‌شوند تا در نهایت از میان برترین‌های جام تختی و تورنمنت ایتالیا آزادکارانی برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا انتخاب شوند.

محمدی خاطرنشان کرد: پس از قهرمانی آسیا در هند، ما نفرات منتخب خود را برای حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک در قاره آسیا که اوایل فروردین ماه سال ۹۹ در شهر شیان چین برگزار می‌شود، انتخاب می‌کنیم که امیدوارم که بتوانیم در این رقابت‌ها تمامی سهمیه‌های لازم را کسب کنیم.

چهلمین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جام تختی روز‌های ۱۸ تا ۲۰ دی ماه به میزبانی شهر کرمانشاه برگزار خواهد شد.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها