لیپی: یوونتوس بیشتر به خاطر کیفیت بازیکنانش به پیروزی رسیده تا سبک بازی‌‌اش

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایتالیا معتقد است یوونتوس هنوز موتورش آنطور که باید گرم نشده و تا به اینجای فصل روی کیفیت بازیکنانش نتیجه گرفته است.

لیپی: یوونتوس بیشتر به خاطر کیفیت بازیکنانش به پیروزی رسیده تا سبک بازی‌‌اش

مارچلو لیپی که در کارنامه‌ حرفه‌ای‌اش سرمربیگری دو تیم یوونتوس و اینتر دیده می‌شود، در گفت‌وگو با روزنامه ایتالیایی «کوریره دلو اسپورت» با اشاره به رقابت تنگاتنگ این دو تیم در صدر جدول رده‌بندی سری A ایتالیا گفت: اینکه یوونتوس و اینتر رقابت نزدیکی با هم دارند، خیلی خوب است چون باعث شده شروع فصل هیجان‌انگیزتر شود و فکر می‌کنم تا پایان فصل هم این رقابت‌ ادامه داشته باشد.

وی  همچنین با اشاره به اختلاف 15 امتیازی ناپولی با یوونتوس صدرنشین افزود: در ماه آگوست فکر می‌کردم رقابت برای قهرمانی اسکودتو رقابتی سه جانبه باشد، اما ناپولی از کورس عقب افتاده و خیلی سخت است که آنها بتوانند یووه و اینتر را بگیرند. آنچلوتی سرمربی خیلی خوبی است و می‌توانم تضمین بدهم که او باعث پیشرفت ناپولی خواهد شد، اما اگر او موفق شود با ناپولی از این دوره سخت بگذرد، باز فاصله زیادی بین این تیم و صدر جدول وجود دارد.

سرمربی پیشین تیم ملی ایتالیا تصریح کرد: سری A این فصل نسبت به سال‌های گذشته بازتر است و این برای فوتبال ایتالیا خیلی خوب است. در ایتالیا، یوونتوس هنوز شکست‌ناپذیر است و صدر جدول را هم در اختیار دارد. آنها صعودشان از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را هم قطعی کرده‌اند و تمامی این اتفاقات در حالی افتاده که تنها از 60 یا 70 درصد موقعیت‌های خود استفاده کرده‌اند.

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها