افشاگری استراماچونی در مصاحبه با نشریۀ ایتالیایی!

آندره‌آ استراماچونی در مصاحبه با نشریۀ کوریره دلا اسپورت، از وضعیت خود در ایران پرده‌برداری کرد.


افشاگری استراماچونی در مصاحبه با نشریۀ ایتالیایی!

حدود یک ماه از جدایی آندره آ استراماچونی از استقلال می‌گذرد اما هنوز وضعیت نیمکت استقلال مشخص نیست. آندره آ استراماچونی در مصاحبه با کوریره دلو اسپورت در خصوص وضعیتش صحبت کرد: محل زندگی؟ در یک پنت‌هاوس در شمال تهران زندگی می‌کردیم که نمایی زیبا از کل شهر را می‌توانستیم ببینیم و منزلم حدود صد متر از سفارت ایتالیا فاصله داشت. محل زندگی‌ام بسیار دل‌پذیر و پر از امکانات بود. البته زمین تمرینی بسیار دور بود. همانند همه باشگاه‌ها، راننده شخصی داشتم اما برای رسیدن به استادیوم یا محل تمرین با توجه به ترافیک خیلی سنگین تهران، فاصله زیاد بود. به همسرم گفتم ترافیکی که در رم بود را در این جا هم می‌توانیم ببینیم.

 

آندره‌آ استراماچونی
 

 

دلیل شما برای فسخ قرارداد با استقلال چه بود؟  وکلایم در تماس با موسسات بانکی بودند و متوجه شدند که در نحوه پرداخت پول، ایرادهایی وجود دارد. با وجود اخطار در ماه آگوست از سوی ماموران فیفا، شرایط در ادامه بهتر نشد و وکلایم تصمیم به فسخ قرارداد گرفتند. اگر شرایط استقلال به همین منوال می‌ماند، نمی‌توانستم بنا به دلایل قانونی به کار ادامه دهم. معتقدم که تمام این مشکلات به خاطر تحریم‌های سیاسی و تجاری است که ایران با آن‌ها روبرو است.  

 

تجربه زندگی در ایران در این شش ماه چگونه بود؟ اگر مشکلات فوتبالی را درنظر نگیریم، در مجموع ماجراجویی جالبی در ایران داشتم. ملت ایران، شور و اشتیاق زیادی برای فوتبال دارند و استادیوم‌ها همیشه پر بود. خانواده من از زندگی در ایران خوشحال بودند و دوستان زیادی پیدا کردیم.  

 

هواداران استقلال برای شما به خیابان‌ها ریختند:  حتی فکر به این موضوع مرا هیجان‌زده می‌کند. این یک اتفاق بسیار جالب بود و هزاران هوادار این کار را انجام دادند. هواداران استقلال برای ادای احترام به من، با لباس اینتر به استادیوم می‌آمدند و این تجربه زیبایی بود.

 

منبع: ورزش11
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها