زمانی که در فاز هجومی بازی می‌کردم، ذهنیتی دفاعی داشتم

مدافع ۲۲ ساله شیاطین سرخ از ماجرای جالب روی آوردنش به پست کنونی‌اش سخن گفت.

 زمانی که در فاز هجومی بازی می‌کردم، ذهنیتی دفاعی داشتم

وان بیساکا که تابستان اخیر با قراردادی پنج ساله به ارزش 50 میلیون پوند از کریستال‌پالاس به منچستریونایتد پیوست، عملکرد خوبی در این تیم به خصوص در نبردهای تن به تن و تکل‌های موفقش از خود نشان داده است. وان‌بیساکا می‌گوید زمانی که جوان بوده، بازی در پست بال به وی کمک کرده تا یکی از بهترین مدافعان جهان شود.

این مدافع انگلیسی که در سال 2018 اولین بازی‌اش در لیگ برتر انگلیس را با پیراهن کریستال‌پالاس انجام داد، در گفت‌وگو با نشریه انگلیسی «دیلی‌میل» درباره اینکه چطور شد به پست دفاع راست روی آورد، گفت: این اتفاق خیلی سریع و در فاصله زمانی کوتاهی افتاد اما خوشحالم که شانش بازی در پست دفاع به من داده شد و پشیمانی‌ از این بابت ندارم. این البته تغییر گسترده‌ای برای من نبود. من حتی زمانی که در فاز هجومی (بال راست) باز می‌کردم، ذهنیتی دفاعی داشتم.

وی افزود: من عاشق شرکت در کارهای هجومی هم هستم. وقتی در پست بال راست بازی می‌کردم، زمانی که بال چپ حریف، دفاع راست ما را دریبل می‌زد با زدن تکل او را پوشش می‌دادم. ماجرای روی آوردنم به پست دفاع هم از آنجا شروع شد. دوست ندارم نه بازیکن و نه توپی از من رد شود و رویکردم همیشه اینطور باقی می‌ماند.

مدافع شیاطین سرخ همچنین درباره عملکرد خوبش در برتری 2 بر یک این تیم مقابل منچسترسیتی در دربی منچستر که فضایی در اختیار رحیم استرلینگ قرار نداد، یادآور شد: می‌دانستم که دربی منچستر بازی طولانی خواهد شد. استرلینگ یکی از بهترین بال‌های هجومی لیگ برتر است و می‌دانستم که باید بازی سطح بالایی از خود مقابل او نشان دهم.

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها