رکوردهایی که رونالدو می‌تواند در سال۲۰۲۰ به ثبت برساند

ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس در سال جدید میلادی می‌تواند ۵ رکورد دیگر را به نام خود ثبت کند.

رکوردهایی که رونالدو می‌تواند در سال۲۰۲۰ به ثبت برساند

کریستیانو رونالدو با وجود این که در سال ۲۰۱۹ از کسب ششمین توپ طلا ناکام ماند، در سال جدید میلادی می‌تواند ۵ رکورد دیگر را به نام خود ثبت کند.

رونالدو پس از ناکامی در فتح توپ طلا و قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا در سال جاری، توجه خود را در سال آتی به رقابت های  یورو ۲۰۲۰ و مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا معطوف کرده است.

سایت فاکس اسپورت آسیا، پنج رکوردی را که ستاره یوونتوس می‌تواند در سال ۲۰۲۰ به ثبت برساند، جمع آوری کرده است.

کریستیانو رونالدو فرصت طلایی برای تبدیل شدن به بهترین گلزن تیم‌های ملی را در سال آینده دارد. در حال حاضر، رونالدو پس از علی دایی، اسطوره فوتبال ایران که ۱۰۹ گل ملی است، در رده دوم قرار دارد.

ستاره یوونتوس ۹۹ گل ملی در کارنامه دارد و انتظار می‌رود که او از گلزن افسانه‌ای ایران سبقت بگیرد.

رونالدو در کنار تبدیل شدن به بهترین گلزن تاریخ مسابقات ملی، همچنین می‌تواند به برترین گلزن تاریخ جام ملت‌های اروپا هم تبدیل شود. ستاره سابق منچستریونایتد هم اکنون به همراه میشل پلاتینی فرانسوی در صدر لیست گلزنان این رقابت‌ها قرار دارد.

این ۲ بازیکن هر کدام ۹ گل در این رقابت های به ثمر رساندند، با این حال، گل‌های پلاتینی تنها در ۵ بازی به ثمر رسیده در حالی که رونالدو برای رسیدن به ۹ گل، ۲۱ بازی انجام داده است. به نظر می‌رسد همه چیز برای او مهیا است که در یورو ۲۰۲۰ به بهترین گلزن مسابقات قهرمانی اروپا تبدیل شود.

کریستیانو رونالدو بعد از بازی با اتلتیکو مادرید، به ثبت یک رکورد دیگر در لیگ قهرمانان نزدیک شد.

کریستیانو رونالدو هم اکنون در لیست بازیکنانی قرار دارد که در بیشترین فصل از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا گلزنی کرده اند. در حال حاضر، رایان گیگز، اسطوره منچستریونایتد با گلزنی در ۱۶ فصل لیگ قهرمانان اروپا، رکورد گلزنی در بیشترین فصول این رقابت‌ها را در اختیار دارد. با حضور یوونتوس در فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۰ لیگ قهرمانان اروپا، رونالدو می‌تواند به بازیکنی تبدیل شود که در بیشترین فصل لیگ قهرمانان بیشترین گل را وارد دروازه حریفان کرده است.

همچنین مسی و رونالدو با هشت هت‌تریک، در ثبت بیشترین هت تریک در این رقابت ها با هم برابر هستند. با این حال، آن‌ها در صدر جدول قرار دارند و هر ۲ می‌توانند به تنهایی صدرنشین این فهرست شوند.

ستاره فعلی یوونتوس پیش از این به عنوان برترین گلزن لیگ برتر انگلیس و لالیگا دست یافته است. با این حال، او هنوز با یوونتوس در سری آ موفق به کسب این عنوان نشده و بنابراین او این فرصت را دارد که با کسب عنوان گلزن برتر فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ لیگ ایتالیا، رکورد منحصر بفردی را به ثبت برساند.

او در حال حاضر ۱۰ گل در کارنامه دارد و در جدول گلزنان پشت سر ایموبیله (۱۷)، روملو لوکاکو (۱۲) و ژوآئو پدرو (۱۱) ایستاده است و باید در نیم فصل دوم کیفیت بازی خود را بالا ببرد تا شانس تصاحب عنوان آقای گلی را در لیگ این فصل داشته باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها