امیدوارم اولین ال‌کلاسیکو برایم به خاطره‌ای خوب تبدیل شود

هافبک تیم فوتبال بارسلونا امیدوار است تیمش اولین ال‌کلاسیکویی که او بازی در آن را تجربه می‌کند را با پیروزی پشت سر بگذارد.

امیدوارم اولین ال‌کلاسیکو برایم به خاطره‌ای خوب تبدیل شود

فرنکی دیونگ هافبک هلندی تیم فوتبال بارسلونا در آستانه مصاف خانگی این تیم و رئال مادرید در اولین ال‌‌کلاسیکوی فصل جاری، مصاحبه‌ای با شبکه تلویزیونی باشگاه انجام داد و در آن ابراز امیدواری کرد اولین تجربه‌اش از حضور در ال‌کلاسیکو به خاطره‌ای به یادماندنی برای او مبدل شود.

دیونگ گفت: مسلماً من برای این بازی انگیزه فراوانی دارم و امیدوارم که در اولین ال‌کلاسیکویم پیروز شوم. بازی سال گذشته‌‌مان با آژاکس مقابل رئال مادرید، بازی بسیار خاصی بود اما ال‌کلاسیکو یک بازی دیگر است و من هم در تیمی دیگر هستم. پس شرایط فرق کرده است. من واقعاً هیجان زده‌ام. این اولین کلاسیکویی است که در آن بازی می‌کنم. تمام ال‌کلاسیکوهای قبلی را از تلویزیون تماشا می‌‌کردم و لذت‌بخش‌ترین آنها آن برد 5 بر صفر بارسلونا در نوکمپ بود. مطمئنم که بازی فردا شب جو فوق‌العاده‌ای خواهد داشت.

دیونگ ادامه داد: ال‌کلاسیکو مصاف دو تا از بهترین تیم‌های فوتبال دنیا است اما ما می‌خواهیم بر بازی مسلط شویم، همانطور که همیشه این کار را انجام داده‌ایم. نمی‌دانم حریف چه برنامه‌ای برای این بازی دارد اما ما می‌خواهیم به همان سبکی که در همه بازی قبلی‌مان بازی کرده‌ایم، بازی کنیم. بازی ما مبتنی بر تملک توپ است و خلق موقعیت‌های گلزنی فراوان.

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها