مجیدی در آستانه سرمربیگری استقلال

واداران استقلال در 15 روز اخیر اوج بحران را در تیم محبوبشان مشاهده کردند؛ از ترک شبانه تهران توسط سرمربی تا استعفای مدیرعامل وقت. در این بین، اظهارات استراماچونی مبنی بر حضور در ایران و عوض شدن حرفهای وی بعد از دریافت طلب 160 هزار یورویی، هواداران این تیم را برای بازگشت ناامید کرد؛ هر چند هنوز هم دوست دارند تیمی که با نظرات این مربی شکل گرفته، تا پایان راه برای قهرمانی مبازره کند. انتشار ایمیل درخواست های استراماچونی و جوابیه‌های پی در پی باشگاه باعث شد تا رفته رفته قید حضور وی را بزنند. از سوی دیگر، مسئولان استقلال در این مدت بیکار ننشسته و برای آنکه در آستانه شروع تمرینات، تیم بدون سرمربی نباشد، روز گذشته آخرین پیام را برای بازگشت استراماچونی ارسال کردند. اما به نظر می‌رسد از وعده‌ها و درخواست های استراماچونی خسته شده و تصمیم دارند به زودی سرمربی جدید را معرفی کنند. استقلالی‌ها در این مدت چند گزینه را برای هدایت این تیم مورد بررسی قرار دادند ولی باید قبول کرد که در شرایط فعلی، گزینه خاصی هم وجود ندارد. به همین دلیل، مدیران این باشگاه در نهایت روی نام فرهاد مجیدی به جمع بندی نهایی رسیده اند. اسماعیل خلیل‌زاده حدود 15 روز پیش به همراه دو عضو هیات مدیره نشستی را با مجیدی برگزار کرد و حتی از علاقه خودش به وی خبر داد اما چون بحث سرمربی ایتالیایی و بازگشت وی خواسته تماشاگران بود، این قضیه مسکوت ماند. از سوی دیگر، مجیدی هم با انتشار یک پست اعلام کرد با مسئولان استقلال فقط برای بازگشت استراماچونی صحبت کرده است. حالا و با ناامید شدن مسئولان استقلال از بازگشت استراماچونی، مجیدی در یک قدمی نیمکت قرار گرفته و ظاهرا طی روزهای اخیر صحبت‌های پنهانی نیز صورت گرفته است. ظاهرا وی برای خارج شدن از حواشی، فعلا در امارات حضور دارد اما گزینه سرمربیگری استقلال، تمامی برنامه‌های خود را به هیات مدیره و سرپرست باشگاه اعلام کرده است. پیش از این علی فتح‌الله زاده در برنامه فرمول یک اعلام کرد که مجیدی یکی از گزینه‌های هدایت استقلال در صورت عدم بازگشت استراماچونی است؛ اتفاقی که در حال روی دادن است.

مجیدی در آستانه سرمربیگری استقلال

هواداران استقلال در 15 روز اخیر اوج بحران را در تیم محبوبشان مشاهده کردند؛ از ترک شبانه تهران توسط سرمربی تا استعفای مدیرعامل وقت. در این بین، اظهارات استراماچونی مبنی بر حضور در ایران و عوض شدن حرفهای وی بعد از دریافت طلب 160 هزار یورویی، هواداران این تیم را برای بازگشت ناامید کرد؛ هر چند هنوز هم دوست دارند تیمی که با نظرات این مربی شکل گرفته، تا پایان راه برای قهرمانی مبازره کند. انتشار ایمیل درخواست های استراماچونی و جوابیه‌های پی در پی باشگاه باعث شد تا رفته رفته قید حضور وی را بزنند.

از سوی دیگر، مسئولان استقلال در این مدت بیکار ننشسته و برای آنکه در آستانه شروع تمرینات، تیم بدون سرمربی نباشد، روز گذشته آخرین پیام را برای بازگشت استراماچونی ارسال کردند. اما به نظر می‌رسد از وعده‌ها و درخواست های استراماچونی خسته شده و تصمیم دارند به زودی سرمربی جدید را معرفی کنند.

استقلالی‌ها در این مدت چند گزینه را برای هدایت این تیم مورد بررسی قرار دادند ولی  باید قبول کرد که در شرایط فعلی، گزینه خاصی هم وجود ندارد. به همین دلیل، مدیران این باشگاه در نهایت روی نام فرهاد مجیدی به جمع بندی نهایی رسیده اند. اسماعیل خلیل‌زاده حدود 15 روز پیش به همراه دو عضو هیات مدیره نشستی را با مجیدی برگزار کرد و حتی از علاقه خودش به وی خبر داد اما چون بحث سرمربی ایتالیایی و بازگشت وی خواسته تماشاگران بود، این قضیه مسکوت ماند. از سوی دیگر، مجیدی هم با انتشار یک پست اعلام کرد با مسئولان استقلال فقط برای بازگشت استراماچونی صحبت کرده است.

 حالا و با ناامید شدن مسئولان استقلال از بازگشت استراماچونی، مجیدی در یک قدمی نیمکت قرار گرفته و ظاهرا طی روزهای اخیر صحبت‌های پنهانی نیز صورت گرفته است. ظاهرا وی برای خارج شدن از حواشی، فعلا در امارات حضور دارد اما گزینه سرمربیگری استقلال، تمامی برنامه‌های خود را به هیات مدیره و سرپرست باشگاه اعلام کرده است.

پیش از این علی فتح‌الله زاده در برنامه فرمول یک اعلام کرد که مجیدی یکی از گزینه‌های هدایت استقلال در صورت عدم بازگشت استراماچونی است؛ اتفاقی که در حال روی دادن است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها