پشت پرده استقلال/ حکم سرمربی داخلی را زده بودند!؟

پشت پرده استقلال چه خبر است، اتفاقات پی در پی می آیند....

پشت پرده استقلال/ حکم سرمربی داخلی را زده بودند!؟

شاید باورش برای هواداران استقلال سخت باشد اما خبرهای پشت پرده در این روزهای پیچیده حکایت های عجیبی را نشان می دهد. 

 

پس از عدم پرداخت حقوق استراماچونی و رفتن این مربی از استقلال و فسخ یک طرفه قرارداد وی با این باشگاه پیچیدگی های بسیار زیادی در باشگاه استقلال مستولی شد . جنگ بالا گرفت و کار تا وزارت امور خارجه و سفارت ایران در ایتالیا هم بالا رفت و ماجرا کاملا سیاسی شد اما وسط این بلبشوی سیاسی شده و مصاحبه های زوج و فردی استراماچونی اعضای هیات مدیره فرهاد را یک شبه از امارات به تهران فرا خواندند و مجیدی هم به سرعت خودش را به دفتر یکی از اعضای هیات مدیره رساند. 

 

در حالی که هواداران استقلال همچنان امیدوار به بازگشت استراماچونی بودند ظاهرا همان ده روز قبل اعضای هیات مدیره یعنی منزوی، میرشاد ماجدی، فتحی و خلیل زاده با فرهاد مجیدی برای سرمربیگری استقلال به توافق رسیدند و البته کوشیدند که استرا را برگردانند. 

شب گذشته در جلسه هیات مدیره اما قرار بر این شد که اعضا اسم فرهاد مجیدی را به عنوان سرمربی اعلام کنند تا با پشتوانه محبوبیت فرهاد مجیدی فضا به سود استقلال عوض شود. با این وجود پس از انتشار غیر رسمی خبر، وزیر ورزش  و معاونش( سلطانی فر و علینژاد) با این موضوع مخالفت کردند. علینژاد حتی اعلام کرد که نمی شود اول مربی انتخاب کرد و بعد برای آن مربی مدیر گذاشت. 

سلطانی فر همچنان تاکید دارد که استقلال دنبال استراماچونی باشد و سعی کند او را برگرداند. 

 

منبع: جام نیوز
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها