فدراسیون فوتبال هم توافق با پرسپولیس برای پرداخت مطالبات برانکو را تکذیب کرد

دراسیون فوتبال ایران بحث توافق با باشگاه پرسپولیس برای پرداخت مطالبات برانکو ایوانکوویچ را تکذیب کرد.

فدراسیون فوتبال هم توافق با پرسپولیس برای پرداخت مطالبات برانکو را تکذیب کرد

مسئولان فدراسیون فوتبال ایران که دنبال انتخاب جانشین مطمئنی برای مارک ویلموتس، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان هستند مذاکرات گستره‌ای را با برانکو ایوانکوویچ، سرمربی سابق پرسپولیس انجام داده اند و در صورت جلب نظر او به احتمال فراوان برانکو بار دیگر روی نیمکت تیم ملی کشورمان می‌نشیند.

مسئولان فدراسیون فوتبال در روز‌های اخیر با این مربی کروات درباره مباحث مالی صحبت‌هایی را انجام داده اند، اما به نظر می‌رسد اکنون مهم‌ترین موضوع مدنظر این مربی مطالباتش از باشگاه پرسپولیس باشد.  

برهمین اساس تا زمانیکه تکلیف بدهی سرخ پوشان پایتخت به برانکو مشخص نشود، او با مهدی تاج و همکارانش در فدراسیون به توافق نخواهد رسید.

برهمین اساس زمزمه‌هایی درباره توافق سئول نشین‌ها با مدیران پرسپولیس برای پرداخت مطالبات این سرمربی مطرح شد که البته حسین قدوسی، مدیر روابط عمومی این باشگاه چنین موضوعی را تکذیب کرده و گفت: نمایندگان باشگاه به زاگرب سفر کرده اند و امروز (دوشنبه) با برانکو برای توافق مالی جلسه خواهند داشت.

علی سلیمانی، خزانه دار فدراسیون فوتبال هم در گفت و گویی کوتاه با خبرنگار ما اظهار داشت: ما صحبتی با باشگاه پرسپولیس درباره پرداخت مطالبات برانکو از این باشگاه انجام نداده ایم.

او درباره مبلغ مدنظر سرمربی کروات برای حضور در تیم ملی گفت: درباره مذاکره فدراسیون با برانکو در حوزه مالی هم ما بحثی را مطرح نمی‌کنیم چراکه حوزه خزانه داری فدراسیون وظیفه توافق مالی با هیچ فرد یا مربی‌ای را عهده ندارد.  

البته طبق اعلام یکی از نزدیکان برانکو این مربی قصد دارد ابتدا بحث مطالباتش از پرسپولیس را به نتیجه مشخصی برساند و سپس با فدراسیون فوتبال وارد مذاکرات نهایی شود.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها