پاشازاده: می‌دانیم جایگاه پرسپولیس کجاست

سرمربی تیم فوتبال شهرداری ماهشهر گفت: ما دو پیراهن آبی و زرد داریم که به احترام مردم آبادان در این بازی زرد می‌پوشیم.

پاشازاده: می‌دانیم جایگاه پرسپولیس کجاست

مهدی پاشازاده سرمربی تیم فوتبال شهرداری ماهشهر در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی مثل سایر بازی هاست ولی برای شهر ما مهم است و ضمن احترام به باشگاه پرسپولیس، امکانات ما برای میزبانی از پرسپولیس نرسید و به نوعی میهمان هستیم.

وی ادامه داد: امیدواریم مردم آبادان  در این بازی حضور پیدا کنند و تیم ما را که هم استانی ما هستند، ما را حمایت کنند.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری ماهشهر در خصوص انتقال این بازی به ماهشهر، تصریح کرد: مگر چند بار امکانش ایجاد می شود مردم مظلوم ماهشهر بتوانند بازی با پرسپولیس را از نزدیک ببینند، تیمی که توانسته جزو هشت تیم بیاید اما امکانات در اختیار ندارد که از حریف خود میزبانی کند.

پاشازاده یادآور شد: می‌دانیم جایگاه پرسپولیس کجاست و ما هم برای پیروزی به میدان خواهیم رفت.

وی با اشاره به اینکه چند مصدوم داشتیم که احتمالا به این بازی خواهند رسید، گفت: نمی‌توانیم از بازیکنانی که برای نخستین بار در ترکیب خواهند شد استفاده کنیم، اما رسیدن بازیکنان مصدوم ما به این بازی، دلیلی بر ایده آل بودن شرایط  ما نیست.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری ماهشهر خاطرنشان کرد: خوزستان مهد فوتبال ایران بوده و هست و از کودکی علاقه زیادی به فوتبال آبادان داشته‌ام، تیم صنعت نفت را خوب می‌شناسم و دوستان خوبی دارم و امیدوار این تیم به جایگاه خوبی برسد و مشکلات تیم صنعت نفت حل شود.

پاشازاده بیان کرد: ما دو پیراهن آبی و زرد داریم که در این بازی به احترام تماشاگران آبادانی پیراهن زرد خود را می‌پوشیم.

 نشست خبری گابریل کالدرون، به دلیل عدم حضور سرمربی تیم پرسپولیس، لغو شد.

منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها