گتوسو: ناپولی هنوز بیمار است

سرمربی تیم فوتبال ناپولی از عملکرد شاگردانش مقابل ساسولو در رقابت‌های سری A ایتالیا راضی است اما می‌گوید این تیم هنوز بیمار است.

گتوسو: ناپولی هنوز بیمار است

جنارو گتوسو که در دومین بازی که روی نیمکت سرمربیگری ناپولی نشست این تیم را به برتری 2 بر یک مقابل ساسولو در هفته هفدهم سری A ایتالیا رساند و اولین برد خود را با ناپلی‌ها تجربه کرد، پس از این بازی به شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» گفت: ما می‌دانیم که تیم هنوز بیمار است و ما دو ماه بود که به پیروزی نرسیده‌ بودیم. این برد کمی به ما کمک کرد. می‌دانستم که می‌توانیم حال این تیم را در این بازی خوب کنیم اما ما تیم قدرتمندی داریم و حالا تفاوت‌هایی را در این تیم می‌بینیم.

سرمربی تیم فوتبال ناپولی افزود: این تیم فاقد کیفیت نیست و تنها نیاز به تعادل و لذت بردن از فوتبالش دارد. ناپولی سال‌هاست با سیستم 3-3-4 بازی می‌کند، بنابراین باید کمی مستحکم‌تر و هماهنگ‌تر در بخش‌های مختلف باشیم که این موارد را تا حدودی در این بازی دیدم.

وی همچنین درباره هافبک اسپانیایی‌اش که به خاطر تعویض شدن عصبانی شد و لگدی به نیمکت تیم در کنار زمین زد، اظهار داشت: ما باید در وضعیت ایده‌آلی باشیم تا بتوانیم از فابین رویس در سیستم الماس استفاده کنیم. در حال حاضر نمی‌توانیم از رویس حمایت کنیم، چون این پست اصلی او نیست. در حال حاضر مهمترین چیز یافتن تعادل لازم برای تیم است چون مدتی طولانی است تعادل لازم را نداشته است.

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها