پیولی: فضای زیادی در اختیار آتالانتا قرار دادیم

سرمربی تیم فوتبال میلان از عملکرد شاگردانش مقابل آتالانتا راضی نیست و معتقد است بازیکنانش اتحاد لازم در این بازی را نداشتند.

پیولی: فضای زیادی در اختیار آتالانتا قرار دادیم

استفانو پیولی که شاگردانش بعدازظهر امروز (یکشنبه) در هفته هفدهم سری A ایتالیا در خانه آتالانتا تن به شکست 5 بر صفر دادند، پس از این باخت تحقیرآمیز در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «DAZN» گفت: ما بازی را به بدترین شکل ممکن مقابل حریف سرسختی انجام دادیم. قطعاً این نمی‌تواند میلان واقعی باشد چون ما عملکرد بهتری را از خود در بازی‌‌های اخیر به نمایش گذاشته بودیم. ما باید خودمان را بابت این بازی مورد سرزنش قرار دهیم چون دچار اشتباهاتی شدیم. باید سخت تلاش کنیم و نباید به این شکل عمل کنیم.

وی افزود: ما به اندازه کافی مصمم نبودیم و بازی را با قدرت آغاز نکردیم. اگر رویکردی نادرست در پیش بگیرید، بازگشت به بازی دشوار می‌شود. ما فضای زیادی در اختیار آتالانتا قرار دادیم، تیمی که یکی از بهترین تیم‌های ایتالیا و حتی اروپا در فاز هجومی است. ما نیاز به کار بر روی برخی موارد داریم و این از خود من باید شروع شود چون این عملکرد پایین‌تر از سطح استاندارد بود. امیدوارم بتوانیم به مسیر درست بازگردیم، اما ما اتحاد خود را در این بازی از دست دادیم و فضای زیادی در اختیار حریف قرار دادیم.

سرمربی میلان تصریح کرد: وقتی شما ترکیب خیلی جوانی دارید، ماندن در جریان بازی در چنین شرایط دشواری، خیلی پیچیده می‌شود. در نیمه دوم انتظار واکنش مناسب از بازیکنانم را داشتم اما 45 دقیقه دوم از نیمه اول هم بدتر بود. نقاط ضعف و قوت تیم را می‌دانم، از این‌رو روی استراتژی خودمان در نقل‌وانتقالات ژانویه کار می‌کنیم.

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها