آرسنال از من خواسته در کادر فنی تیم بمانم

مربی موقت تیم فوتبال آرسنال اعلام کرد که مسئولان این باشگاه با وجود استخدام سرمربی جدید به او پیشنهاد داده‌اند به کارش در جمع توپچی‌ها ادامه دهد.

آرسنال از من خواسته در کادر فنی تیم بمانم

در تصمیمی مشابه به تصمیم باشگاه اورتون، آرسنالی‌ها قصد دارند به مربی موقت‌شان اجازه دهند که در کادر فنی این تیم به کارش ادامه دهد.

اورتون و آرسنال هردو اخیراً سرمربیان‌شان را اخراج و جانشین‌های آنها را معرفی کرده‌اند اما باشگاه اورتون می‌خواهد مربی موقتش، دانکن فرگوسن - کسی که پس از برکناری مارکو سیلوا هدایت تیم را برعهده گرفت - در کادر فنی تیم حفظ کند. آرسنال هم اکنون چنین تصمیمی گرفته است و می‌خواهد بازیکن سابقش فردی لیونبرگ که برای مدتی کوتاه جانشین اونای امری شده بود را در کادر فنی نگه دارد.

لیونبرگ که از امروز سکان هدایت آرسنال را به میکل آرتتا تحویل می‌دهد، شب گذشته (شنبه) در حضور آرتتا روی سکوهای ورزشگاه گودیسون پارک، برای آخرین بار توپچی‌ها را به عنوان سرمربی هدایت کرد، دیداری که اولین کلین‌شیت آرسنال در 15 بازی اخیرش بود (این بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت).

لیونبرگ درباره آینده‌اش گفت: باشگاه به من گفته که می‌خواهد اینجا بمانم، بنابراین با میکل (آرتتا) ملاقاتی خواهم داشت و امیدوارم که ملاقات خوبی از آب درآید.

بال سوئدی سابق آرسنال افزود: میکل خیلی خوب باشگاه را می‌شناسد. او مدت‌ها این جا بازی کرده است. من و او با هم مدارک مربیگری‌مان را گرفتیم. به همین دلیل من به خوبی او و شیوه کاری‌اش را می‌شناسم.

 

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها