روش عجیب فرگوسن

مربی موقت تیم فوتبال اورتون گفت برنامه‌هایی در سر دارد تا سرمربی جدید این تیم را راضی کند که او را در کادر فنی آبی‌های مرسی‌ساید نگه دارد.

روش عجیب فرگوسن

شب گذشته (شنبه) تیم فوتبال اورتون آخرین بازی‌اش را زیر نظر مربی موقت خود، دانکن فرگوسن انجام داد، کسی که پس از اخراج مارکو سیلوا هدایت آبی‌پوشان مرسی‌ساید را برعهده گرفت و حالا باید سکان تیم را به سرمربی جدید آن یعنی کارلو آنچلوتی تحویل دهد.

آنچلوتی که با اورتون قراردادی 4 سال و نیمه بسته است، شب گذشته در ورزشگاه گودیسون پارک شاهد تساوی بدون گل تیم جدیدش مقابل آرسنال بود. او هنوز اعلام نکرده که آیا قصد دارد فرگوسن را در کادر فنی اورتون نگه دارد یا نه، کسی که از زمان ورودش به عنوان مربی موقت، در لیگ برتر متحمل شکست نشده است.

قرار بود کارلتو و فرگوسن با هم برای اولین بار ملاقات کنند و مربی موقت اورتون اعتراف کرد که امیدوار است سرمربی ایتالیایی به او اجازه دهد به عنوان دستیار به کارش در این تیم ادامه دهد.

فرگوسن در اظهارنظری جالب راجع به این ملاقات گفت: اینکه باشگاه کسی در حد و اندازه کارلو را استخدام کرده، فوق‌العاده است. من بی‌صبرانه منتظر آن هستم که کارم را با او شروع کنم. امیدوارم که بتوانم چند شیشه نوشیدنی به او بدهم تا از حالت عادی خارجش کنم و شاید اینطوری بتوانم دستیار جدید شوم! (با خنده)

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها