لمپارد: نمی‌خواهم بدل مورینیو باشم

سرمربی تیم فوتبال چلسی در آستانه رویایی با استاد سابقش، از انگیزه‌های خود برای خلق فصلی جدید در تاریخ آبی‌پوشان لندن گفت.

لمپارد: نمی‌خواهم بدل مورینیو باشم

فرانک لمپارد، سرمربی تیم فوتبال چلسی یکشنبه شب در هفته هجدهم لیگ برتر انگلیس به خانه تیمی می‌رود که سرمربی آن را خوب می‌شناسد. او و مردانش پس‌فردا میهمان تاتنهام تحت هدایت ژوزه مورینیو هستند، مورینیویی که در دو مقطع در چلسی سرمربی لمپارد بود و با او افتخاراتی مانند قهرمانی در لیگ برتر انگلیس را کسب کرد. البته این اولین باری نیست که لمپارد به‌عنوان مربی با مورینیو روبه‌رو می‌شود. او فصل گذشته به‌عنوان سرمربی دربی کانتی در جام اتحادیه انگلیس، زمانی که مورینیو سرمربی منچستریونایتد بود، رودرروی آقای خاص قرار گرفت و توانست او و تیمش را حذف کند. حالا لمپارد قصد دارد آن کار را تکرار کند، اما در یک رویداد مهمتر.

لمپارد در نشست خبری پیش از این بازی، در پاسخ به این سؤال که از بازی زیر نظر مورینیو در چلسی چه درس‌هایی آموخته است که به او کمک کند مانند آقای خاص در چلسی موفق باشد، گفت: فقط یک مورد نبوده است. مورینیو مربی خوبی است. من اما تلاش نمی‌کنم که به بدل او تبدیل شوم. خوشحالم که می‌توانم مقابل ژوزه قرار بگیرم. سال گذشته هم این تجربه را داشتم که اتفاق بسیار مهمی بود. برای او احترام زیادی قائلم. با این حال چیزی که اهمیت دارد، بازی چلسی مقابل تاتنهام است و این آن رقابتی است که بازیکنانم روی آن تمرکز دارند.

چلسی از هفت بازی اخیرش در تمامی رقابت‌ها تنها دو پیروزی کسب کرده است، اما لمپارد می‌گوید نباید فقط روی نکات منفی تیمش تمرکز کرد.

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها