روملو لوکاکو سر از اندرلخت درآورد! + عکس

در حالی که اخبار ضدونقیضی درباره آینده مهاجم بلژیکی تیم فوتبال منچستریونایتد شنیده می‌شود، او دست به حرکت غیرمنتظره‌ای زده است.

روملو لوکاکو سر از اندرلخت درآورد! + عکس

در بحبوحه کشمکش تیم‌های فوتبال اینتر و یوونتوس برای خرید روملو لوکاکو از منچستریونایتد، او سر از مکانی غیرمنتظره درآورد: تمرینات اندرلخت.

طبق اعلام یک خبرنگار بلژیکی، لوکاکو که این روزها منتظر مشخص شدن تکلیفش از سوی باشگاه منچستریونایتد است، برای آنکه در آستانه شروع فصل جدید دچار اُفت نشود، به همراه بازیکنان تیم سابقش اندرلخت مشغول تمرین شده و به همین منظور به محل تمرینات این تیم رفته است.

لوکاکو در هیچ‌کدام از بازی‌های پیش‌فصل منچستریونایتد به میدان نرفت و اسمش حتی در لیست بازیکنان این تیم برای بازی با تیم‌های کریستیانسوند و میلان هم قرار نگرفت. البته او مدتی هم درگیر مصدومیت بود و حالا دارد آخرین روزهای ریکاوری‌اش را در اندرلخت سپری می‌کند.

لوکاکوی 26 ساله دوران بازیگری‌اش را در اندرلخت آغاز کرد و در 98 بازی‌اش برای این تیم 41 گل زد و سال 2011 راهی چلسی شد.

طبق اعلام یک نشریه محلی، لوکاکو از منچستری‌ها اجازه گرفته است که تا زمان مشخص شدن تکلیفش در کنار بازیکنان اندرلخت تمرین کند و سولسشایر هم به او اجازه داده است.

در همین حال شبکه اسپورت ایتالیا نوشته است که فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی یوونتوس عصر امروز (دوشنبه) در دفتر باشگاه منچستریونایتد در لندن رؤیت شده است تا در کنار مدیر برنامه‌های لوکاکو، با مدیران باشگاه منچستریونایتد مذاکره کنند. این در حالی است که با مخالفت پائولو دیبالا، پروژه معاوضه این هافبک هجومی آرژانتینی و مهاجم بلژیکی شیاطین سرخ منتفی شده است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها