اسکوچیچ: شهرآورد حساسی مقابل فولاد خواهیم داشت

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: فردا شهرآورد حساسی مقابل فولاد خوزستان خواهیم داشت.

اسکوچیچ: شهرآورد حساسی مقابل فولاد خواهیم داشت

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر فولاد بیان کرد: دیدار بسیار مهم و سختی مقابل فولاد خوزستان خواهیم داشت. این بازی یک شهرآورد است و دربی‌ها معمولا حساسیت بالایی دارند. فولاد خوزستان تیم بسیار خوبی است و حریف راحت و دست و پا بسته‌ای نخواهد بود. امیدوارم بازیکنانم در باد برد‌های گذشته فرو نروند غرور کاذب آن‌ها را نگیرد.

او افزود: برای بازی فردا هم همه بازیکنانم آماده هستند و فقط محمد اهل شاخه مصدوم است. توقع دارم هواداران این است که مثل همیشه به ورزشگاه بیایند و از ما حمایت کنند چرا که وجود هواداران در بازی فردا بسیار مهم خواهد بود.  بازیکنانم می‌دانند هر بازی برای ما مهم است و باید برای هر دیدار واقعا بجنگیم. بالای جدول ماندن تاوان‌هایی دارد و هر باره از خودم می‌پرسم آیا ما می‌توانیم این جایگاه را در جدول حفظ کنیم؟ 

سرمربی صنعت نفت در ادامه گفت: فعلا خیلی زود است که به حضور در لیگ قهرمانان آسیا فکر کنیم. ما بازی به بازی کارمان را انجام می‌دهیم. نمی‌دانیم می‌توانیم در ۵ روز آینده می‌توانیم جوراب بخریم و این کار در توان مالی‌مان هست یا نه؟ البته با منطقه آزاد اروند جلساتی را تشکیل دادیم تا با قول‌های مساعدشان بتوانند مشکلات را حل کنند.

اسکوچیچ درباره ترک احتمالی اش از جمع زرد قناری‌ها عنوان کرد: قطعا من روزی از آبادان خواهم رفت، ولی فعلا هستم و بعد از من هم سرمربی جدید کار‌های تیم را می‌کند. ضمن اینکه آندره آ استراماچونی ایتالیایی است و من اهل کرواسی  دیدگاه‌های مختلفی داریم و نباید ما را با هم مقایسه کرد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها